باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت اسلام و المسلمین علیخانی :

مجلس دهم مجلس زنده ، پویا و در چارچوب ارزشهای نظام خواهد بود



 

حجت اسلام و المسلمین شیخ قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران اظهار داشت :  چهره های بسیار شاخص  و خوبی در حوزه انتخابیه تهران با رای بالای  مردم برگزیده شدند که بنده با بیشتر این عزیزان دوستی و ارتباط چندین ساله  دارم .

 وی افزود : مردم با انتخاب  چهره های جدید ، فصل تازه ای از کارو تلاش را در تهران رقم زدند و امیدوارم که دوستان ما نیز با فعالیت های شایسته و اولویت  قراردادن  مسایل اقتصادی ، اشتغال و امور اجتماعی  پاسخ مثبتی به رای  اعتماد مردم بدهند.

 نماینده ادواره مختلف مجلس شورای اسلامی افزود : انشااله اصلاح طلبان و حامیان دولت که به مجلس دوره دهم راه پیدا کرده اند  با ایجاد تعامل خوب و سازنده با اصول گرایان معتدل و منصف  مجلس دهم را یکی از مجالس خوب و موفق جمهوری اسلامی  کنند.







  حجت اسلام و المسلمین علیخانی تاکید کرد : نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی از همه جناح ها  باید از مسائل و اموری که به وحدت و همبستگی  نظام ، مسئولان و مردم ضربه می زند و زمینه اختلاف و تشتت را فراهم می کند  پرهیز کنند .

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود :  انشااله برخلاف انچه که مخالفین از قبل تخریب می کردند و همچنان این روند را ادامه می دهند نمایندگان دوره دهم عملا نشان می دهند که دلسوز و علاقمند نظام هستند و در جهت ارمانهای امام و منویات مقام معظم رهبری  گام بر میدارند و برای خدمت رسانی به مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

 وی افزود : مجلس دهم مجلسی زنده ، پویا و در چارچوب ارزشهای نظام خواهد بود .

حجت اسلام و المسلمین علیخانی در خصوص رای مردم تهران به لیست کامل اصلاح طالبان  خاطرنشان کرد :  در دوره های گذشته نیز مردم تهران به لیست های  جریانات مختلف سیاسی  رای داده بودند اما تفاوت لیست این دوره اصلاح طلبان  با لیست های دوره های گذشته در کمتر شناخته بودن و یا بعضا ناشناخته بودن  اسامی معرفی شده  در لیست بود.

نماینده سابق مردم قزوین ، البر و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود : البته مردم تهران به اعتبار شخصیت های که این لیست را معرفی و مورد تائید قرارداده بودند به تمامی اسامی رای دادند و امیدواریم این عزیزان نیز حرمت بزرگان را حفظ کنند و مجلسی با تعامل سازنده و در چارچوب ارزش های نظام شکل دهند .

نماینده ادواره مختلف مجلس شورای اسلامی با یاداوری برخی از تخریب ها و بد اخلاقی های قبل از انتخابات نسبت به برخی از چهره های دلسوز نظام عنوان کرد :  در طول حیات انقلاب اسلامی نشان داده شده که تخریب و بد اخلاقی هیچ زمان نتیجه نداشته ونخواهد داشت و شاید یکی از دلایل مهم نتیجه ای که در انتخابات  تهران رقم خورد به جهت  میزان گسترده  تخریب و تهمت های بود که بر علیه بزرگان و شخصیت های برجسته  نظام شکل گرفت .




نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مردم ایران همیشه حامی و  همراه چهر های  مظلوم هستند گفت :  یکی از دلایل حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند احساس مظلومیتی بود که مردم نسبت به ایت اله هاشمی داشتند.

وی تاکید کرد : انشااله مسئولین قدردان حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند و هر جریانی که اکثریت مجلس را کسب نمود نباید از این پیروزی مغررو شود و از بیان سخنان نیش دار و کنایه آمیز پرهیز کند .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۲)

حرف مفت میزنه ، سگ پیر ، برادر خووب آویزون این رد صلاحیت شده ، شدی . 
باید بیاد به مردم توضیح بده که چرا ردصلاحیت شده . اگه مردی اینو بپرس نه یه مشت حرف مفت . 

1 میلیارد از جیب دادی به خانم زرآبادی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی