باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




دیدارمسئولین بخش دشتابی با خانواده معظم شهدا  شهر ارداق

 

خانواده شهید محمدیان





به گزارش روابط عمومی شهر ارداق ،در سالروز وفات ام البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز  به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و در راستای تجلیل وتکریم از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان جمعی از مسئولان با حضور در منزل خانواده شهدای این شهر با آنان دیدار کردند.

روح اله بابایی صالح  نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی ، حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ، امینی بخشدار بخش دشتابی ، طاهری بشارت شهردار ارداق  و تعدادی از اعضا شورای شهر ارداق صبح روز چهار شنبه ۴ فروردین ابتدا در منزل شهید محمدیان حاضر شدند و با خانواده محترم این شهید بزرگوار دیدار کردند.

خانواده شهید محمدیان

 

 

مسئولان سپس به منزل خانواده شهید مسلم امینی رفتند و  ضمن تبریک سال نو به خانواده محترم این شهید ادای احترام کردند. شهید بزرگوار در تاریخ 18 فروردین 1366 در شلمچه به شهادت رسیده است .

 خانواده شهید مسلم امینی

 

منزل شهید کاظم بابایی صالح مقصد بعدی مسئولان شهر بود که ضمن ملاقات با این خانواده شهید از آنها تجلیل به عمل آمد . شهید بابایی صالح در تاریخ 12 آبان 1361در منطقه عین خوش شهر دهلران به شهادت رسید .

 

خانواده شهید بابایی صالح

 

  و در پایان با حضور در منزل برادران شهید اسکندر امینی و علیرضا امینی و دیدار با مادری که هنوز خاطرات فرزند برومندش را فراموش نکرده است.حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین در  این دیدار گفت:  دیدار و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا یک وظیفه ذاتی و انقلابی است چراکه این خانواده‌ها بهترین و عزیزترین افراد خانواده خود را فدای انقلاب و نظام کردند.وی افزود: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران علاوه بر دلجویی از آنان و قدردانی از زحمات والدین شهدا و پاسداشت خون شهدا سبب می‌شود که مسئولان برای ادامه خدمت‌رسانی به مردم با روحیه بهتری گام بردارند.

 

سردار  شهید اسکندر امینی در تاریخ 10 مرداد 1365 در اشنویه به شهادت رسید و اثری از پیکر شهید علیرضا امینی به دست نیامده است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی