باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فرماندارآوج : "خلاقیت ،نوآوری وشکوفایی نیاز امروز جامعه بشری درامر تعلیم وتربیت است."




علی اکبرسلیمانی فرماندارآوج در اولین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان درجمع اعضای شورا ومیهمانان ضمن تبریک سال نو وآرزوی سالی تؤام با موفقیت برای مردم وحضار طی سخنانی اظهارداشت آموزش وپرورش یک نهاد انسان ساز است واز تأثیرگذارترین،پاک ترین ، بهترین وبه اعتقاد بنده از با برنامه ترین دستگاههای اجرایی کشور بشمار میرود.

وی افزود آموزش وپرورش از دیرباز در بطن مسائل اجتماعی وحتی سیاسی کشور مؤثربوده که نمونه ای از این فعالیتها در دو انتخابات مهم سال گذشته بود که آموزش وپرورش با در اختیار گذاشتن نیروی انسانی ومکان رأی گیری در ثبت رخداد مهم سیاسی  وایجاد شور ونشاط اجتماعی  وتضمین سلامت انتخابات نقش خود را بدرستی وبه شایستگی ایفا نمود.

سلیمانی با اشاره به 12 اردیبهشت هفته معلم نیزخاطرنشان کرد  تکریم معلمین وفرهنگیان عزیز وفرهیخته کشور در همه ایام سال باید مورد عنایت وتوجه ویژه مردم  قدرشناس ومسئولین قرار گیرد ولی هفته معلم فرصتی است تا با جلوه گر نمودن خدمات شایسته وبی بدیل این عزیزان هرچند اندک تقدیر ی از معلمین زحمتکش صورت بگیرد.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان آوج معلمی را شغلی سخت وپرزحمت ولی درعین حال شیرین وارزشمند توصیف کرد وافزود خلاقیت ،نوآوری وشکوفایی نیاز امروز جامعه بشری درامر تعلیم وتربیت است وهمانگونه که جامعه کنونی علوم وفنون وتکنولوژی جدید را در اختیارنوجوانان و جوانان قرار داده است که  شما معلمین عزیزباید با مجهز شدن به علوم وفنون روز در مقابل  خواسته های دانش آموزان کمبود ونقصان علمی واموزشی احساس نکنید وبا ارائه برنامه نو واطلاعات به روز  وپرهیز از اموزش سنتی دانش آموزان را به کسب علم و فناوری پیشرفته رهنمون سازید.





سلیمانی کمبود امکانات وتجهیزات آموزشی را یکی از مشکلات اساسی آموزش وپرورش شهرستان عنوان وادامه داد اگر دنبال افزایش کیفییت آموزشی دانش آموزان وتوسعه روز افزون هستیم باید امکانات کافی ولازم برای این امر نیز فراهم گردد که امیدواریم با پیگیریهایی مداوم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

فرماندارآوج تصریح کرد بها دادن به معلم ونهاد آموزش وپرورش نتیجه مثبتی در پی داشته است وتوسعه وتعالی هر جامعه منوط به رشد وتعالی آموزش وپرورش آن جامعه است و بنده در بین دستگاههای اجرایی شهرستان تا حال بیشترین حمایتها را بدلیل تأثیر گذاری این نهاد در بطن جامعه  از آموزش وپرورش نموده ام که بعد از این نیزحمایتهای ما بطور مضاعف ادامه خواهد داشت وتلاش خواهیم کرد با حمایت ویژه مسئولین کشوری واستانی در بهبود کیفیت آموزشی وتربیتی دانش آموزان عزیز قدمهای مهم ومثبتی برداریم.

ایشان تأکید کرد تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز از اولویتهای کاری این شورا در سال جدید خواهد بود که بحول قوه الهی با کمک خیرین منطقه ودعوت از خیرینی که در ساخت مدارس درمناطق کم برخوردار تلاش می کنند رویکرد جدیدی را در این شهرستان بکار خواهیم بست.

سلیمانی شعار اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل را یک شعارعملیاتی وگره گشا برای کشور در سال 95 عنوان وافزود همانگونه رهبر معظم انقلاب فرموده اند اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور است وامسال باید با جدیت بیشتروعزم همگانی درجهت تحقق خواسته معظم له تلاش کنیم ودر شهرستان نیز با استفاده از نظرات وایده های فرهنگیان عزیز وهمچنین دعوت از کارشناسان صاحب نظربه بهبود وضعیت اقتصادی منطقه ومحقق شدن اقتصاد مقاومتی کمک نماییم.

فرماندارآوج  همچنین توجه ونگاه ویژه به مناطق محروم را از دستورات مقام معظم رهبری به مسئولین عنوان واظهار داشت این شهرستان دورترین نقطه به مرکز استان است واز گذشته در بسیاری از حوزه ها از جمله آموزش وپرورش به بوته فراموشی سپرده شده است که امیدواریم مسئولین به تبعیت از بیانات رهبری به این منطقه که پر از استعدادهای علمی وآموزشی است توجه داشته باشند.

لازم بذکراست این جلسه با حضورمهندس جوانبخت مدیرکل نوسازی وتجهیز مدارس استان  برگزار گردید که درپایان فرماندارآوج به بیان مشکلات وکمبودهای اساسی موجود در 50مدرسه شهرستان پرداخت ومدیر کل نوسازی مدارس استان نیز قول پیگیری و مساعدت در جهت برطرف نمودن کمبودها را اعلام نمود. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی