باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حبیبی معاون استاندار:

روابط عمومی استانداری به شکل فعال و مستمر اخبار جلسات و نشست ها را اطلاع رسانی و منعکس می کند









حبیبی معاون استاندار گفت: مدیران دستگاه ها ، در اطلاع رسانی خست نداشته باشند

به گزارش  خبرنگار ما و به نقل از سایت استانداری قزوین

منوچهر حبیبی در دیدار مدیرکل و کارشناسان  روابط عمومی استاندار در سخنانی بیان داشت: اخبارجلسات و نشست ها باید جامع،سریع در سطح رسانه ها و سایت های خبری منعکس شود تا اثر گزاری خود را در سطح مختاطبین و بازدید کنندگان داشته باشد
وی با بیان اینکه" اگرکیفیت اخبار بالا وهمراه با  اعداد و ارقام  باشد قطعا"اثر گذاری بیشتری را به دنبال خواهد داشت."تصریح کرد: حوزه معاونت عمرانی خیلی گسترده و تاثیر گذار است  و در حوزه های  شهری و روستایی کار و اقدامات خوبی در سال 94 انجام شد که به موقع اطلاع رسانی شد.
وی افزود: ارتقای سطح زندگی مردم ،نشاط و شادابی  و روان کردن حمل و نقل عمومی در مدیریت شهری،بهسازی و توسعه خدمات از جمله اولویت های حوزه مدیریت شهری در سال جدید می باشد و در بخش روستایی نیز باید اولویت را به اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات معیشتی روستائیان  بدهیم تا ماندگاری جمعیت در محیط ها و مناطق روستایی بیشتر شود.







معاون استاندار با بیان اینکه"استانداری ،ستاد فرماندهی و مسئول نظارت ، کنترول و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی است." خاطرنشان کرد:  اطلاع رسانی به مردم  از طریق ارتباط  و تعامل با رسانه ها و مطبوعات تاثیر گذای زیادی در جلب اعتماد و امیدواری مردم دارد و باید قبول کنیم که مردم  هم حساس هستند و برنامه ها و فعالیت ها را پیگیری و رصد می کنند.
حبیبی گفت: مدیران در اطلاع رسانی به مردم خساست به خرج ندهند بلکه به شکل شفاف، واقعی و به موقع  مردم را در جریان اقدامات و برنامه های خود قرار بدهند.
وی با بیان اینکه:نظارت های میدانی و بخشی  براساس برنامه زمان بندی در سال جاری انجام خواهد شد." تصریح کرد : امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در اولویت قرار خواهد گرفت و مدیران  باید سرعت عمل را چاشنی کار خود قرار دهند.
معاون امور عمرانی استاندار بیان داشت: اقتصاد مقاومتی سیاست  و برنامه اصلی مدیریت ارشد استان در سال جاری می باشد که اطلاع رسانی در این خصوص می تواند به تحقق این برنامه ها و سیاست ها کمک کند.
وی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی استانداری در سال گذشته اظهار داشت: روابط عمومی استانداری به شکل فعال و مستمر اخبار جلسات و نشست ها را اطلاع رسانی و منعکس می کند که جای تقدیر و تشکر دارد  و در ایام تعطیلات  نوروزی به گونه ای اطلاع رسانی شد که همگی مدیریت  و نظارت  دولت بر فعالیت ها و خدمات به مسافرین و گردشگران  را به خوبی احساس می کردند. 



 در این جلسه نصرت اله علیرضایی مدیرکل  روابط عمومی استاندار ی قزوین  در خصوص اهمیت و جایگاه رسانه ها و لزوم اطلاع رسانی مدیران و همچنین وضعییت  و مشکلات پیش روی رسانه های استان و عملکرد روابط عمومی استاندار ی به ارایه گزارش پرداخت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی