باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




 کریمی شهردار آوج : 

 شهرداری ها نقش مهمی در  تحقق  اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل دارند






مهندس  رامین کریمی شهردار آوج در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت :  نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری فرصت بسیار خوبی را برای استفاده از ظرفیت های داخلی را در اختیار مدیران و مسئولان  قرارداده است .

 وی افزود : همه اقشار مختلف مردم و مدیران در تمامی سطوح وظیفه دارند در جهت تحقق اهداف نامگذاری سالجاری در حد توان  و ظرفیت گام بردارند .

کریمی سپس شهرداری ها را یکی از نهادی های عمومی دارای  ظرفیت جهت اجرای تحقق  اقتصاد مقاومتی  اقدام و عمل عنوان نمود  و تاکید کرد  :  شهرداری ها می توانند نقش تاثیر گذاری در  اجرای اهداف نامگذاری سالجاری   داشته باشند .

شهردار اوج سپس اجرایی مناسب و کارشناسی شده پروژه های عمرانی و خدماتی را یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی ذکر نمود  و خاطرنشان کرد : اگر در شرایطی که شهرداری با کمبود و محدودیت اعتبارات مواجه هستند پروژه ها با حداقل هزینه همراه با رعایت کیفیت لازم اجرا شود گامی در جهت عملیاتی نمودن اهداف اقتصاد مقاومتی است .

 این مقام مسئول تصریح کرد : استفاده از ظرفیت های منطقه ای و بومی در هر منطقه از سوی مدیران شهری کاهش هزینه های اجرایی پروژه ها را به همراه خواهد داشت  

 وی یاداور شد : در همین راستا شهرداری اوج بیشتر پروژ ها و طرح های خود را با استفاده از ظرفیت های محلی و به روش پیمانی ، امانی  اجرا می کند. 






 کریمی تاکید کرد : در این روش حداقل 30 درصد   در هزینه های اجرایی پروژه  صرفه جویی  می گردد .

 شهردار آوج گفت :  اجرای پروژه ها به  صورت امانی ، پیمانی علاوه بر صرفه جویی اقتصادی زمینه اشتغالزایی نیرو های بومی منطقه نیز فراهم می شود و شهروندان احساس دلبستگی بیشتری با مدیریت شهری پیدا می کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی