باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


عشرتی مدیر عامل سازمان حمل و نقل بوئین زهرا  حومه خبرداد :

 راه اندازی خط جدید در مسیر دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا





 

عیسی عشرتی مدیر عامل سازمان حمل و نقل بوئین زهرا و حومه  در گفتگو با ولی اله  حسین زاده خبرنگار ما باید تاکید بر اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل همگانی از سیاست های  اصلی دولت یازدهم است اظهارداشت : این سازمان نیز در راستای سیاست های کلان دولت تدبیر و امید  اقدامات و فعالیت های خوبی را درجهت  توسعه ناوگان حمل و نقل بوئین زهرا انجام داده است .

 وی ادامه دد: بخشی از برنامه های این سازمان در سال 94 به ثمر نشست  که همین امر رضایتمندی شهروندان و فعالان حوزه حمل و نقل همگانی  شهرستان را به همراه داشت .

عشرتی سپس از برنامه های پیش بینی شده سالجاری از سوی سازمان حمل ونقل همگانی بوئین زهراو حومه  خبرداد و خاطرنشان کرد : در سال 95 چند برنامه و پروژه را در دستور کار قرار داریم که بر اساس زمان بندی تعیین شده این برنامه ها به مرحله اجراء درخواهد امد.

 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بوئین زهرا  حومه تصریح کرد : در ابتداء سالجاری با تاکیدات مهندس صفری شهردار محترم وفرماندار شهرستان و  اعضای شورای اسلامی شهربوئین زهرا  خط  جدید در محور بوستان امام علی (ع) جهت دسترسی سریع و آسان دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی راه اندازی گردیده است.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه تاکنون ابلاغی جهت افزایش قیمت کرایه تاکسی های درون شهری و برون شهری صادر نگردیده است یاداور شد : کلیه رانندگان  موظف هستند که همچنان  کرایه خود را بر اساس مصوب سال گذشته دریافت کنند تا ابلاغیه قیمت های جدید ابلاغ گردد .

 عشرتی گفت : همشهریان محترم در صورت مشاهد هر گونه تخلف و دریافت وجه اضافه از سوی رانندگان می توانند شکایت خود را با مستندات به سازمان حمل و نقل همگانی بوئین زهرا و حومه ارایه دهند

وی تاکید کرد :  قطعا در صورت دریافت شکایت از سوی شهروندان  با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی