باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

با حضور همتی استاندار قزوین و معاونین  دانشگاه ازاد اسلامی برگزار شد  :

جشن فارغ التحصیلی  دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا و هفته نکوداشت مقام معلم

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار ما در فضای بانشاط  و خاطره انگیز جشن فارغ التحصیلی  دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا و هفته نکوداشت مقام معلم با حضور دکتر فریدون همتی استاندار قزوین ،  دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه، دکتر اسماعیلی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ، مهندس حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین ، ارسلان قاسمی فرماندارشهرستان بوئین زهرا ، روح اله بابایی صالح نماینده متخب مردم شهرستان های بوئین زهر و اوج در مجلس شورای اسلامی   تعداد دیگری  از مسئولین شهرستان، اساتید و کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان و خانواده آنان در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا برگزار شد.

در ابتدا مراسم دکتر رضا شعبان نژاد رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا ضمن عرض خیرمقدم برگزاری مراسم تجلیل از اساتید نمونه و جشن فارغ التحصیلی را مایه افتخار دانست  و اظهار کرد : این مراسم پنجمین جشن فارغ التحصیلی است که در این واحد برگزار می گردد

وی ادامه داد : در این جشن 1100 دانشجو در رشته های مختلف و مقاطع کارشناسی ارشد ، کارشناسی و کاردانی فارغ التحصیل می شوند

رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا اظهار داشت: فعالیت های واحد بوئین زهرا در راستای سیاستهای کلی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین برنامه های ریاست عالیه آن می باشد





شعبان نژاد تاکید کرد :  مدیریت دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوئین زهرا نیز به عنوان عضو کوچکی از جامعه دانشگاه آزاد اسلامی  تلاش دارد در تحقق سیاست های  ابلاغی مرکز  از جمله تولید علم ، ایده و تبدیل علم به ثروت  نقش خود  را به خوبی ایفا  نماید .

دکتر شعبان نژاد در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین ابراز امیدواری کرد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا بتواند خدمتگذار خوبی برای جوانان عزیز  مملکت باشد.





دکتر رهنمای رودپشتی ضمن تبریک به مناسبت عید سعید مبعث نبی اکرم اسلام حضرت محمد (ص) و هفته معلم ، از حضور در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا ابراز خرسندی کرد و افزود: این جمع حاضر سرمایه ملی است .

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان شجره طیبه و مولود انقلاب اسلامی ایران است که ماموریت یافته تا آموزش را در اختیار همگان قرار داده و دسترسی به آن را آسان نماید.





وی سپس با تشکر از دکتر شعبان نژاد رئیس واحد بوئین زهرا بعنوان مدیری لایق که توانسته است چهره خوبی از دانشگاه در سطح استان  ارائه دهد از اساتید که ماموریت تربیت نسل مدیران آینده را بر عهده دارند نیز تقدیر کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی که به ابتدای دهه چهارم خود نزدیک میشود جوانی جویای نام است که می رود تا به عرصه بین المللی وارد شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه  تاکید کرد : دانشگاه آزاد اسلامی به گفته مقام معظم رهبری موجبات توسعه علمی کشور را پدید آورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه والای معلم اشاره کرد و اظهار داشت : معلم اول  خداوند است معلم ثانی پدر و مادر هستند و اساتید و معلمین در جایگاه بعدی قرار دارند ولی نقش اساتید در سرنوشت ما می تواند بی بدیل باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی