باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 در جهت ارایه بهترین و با کیفت ترین خدمات به مردم استان قزوین :

فاز اول بازار موبایل علاء الدین  اولین مرکز تخصصی موبایل در استان قزوین افتتاح شد






 

حمید  لالوئیان  مدیر  و یکی از سرمایه گذاران  خوشنام  بخش خصوصی شهر قزوین مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین در گفتگویی اختصاصی با  ولی اله حسین زاده خبرنگار ما در خصوص اهداف احداث و راه اندازی مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین اظهار کرد: با توجه به گسترده شدن و نیاز تمامی اقشار مختلف مردم به انواع گوشی به عنوان یکی از الزامات ونیاز های انکارناپذیر زندگی امروز  ضرورت احداث یک چنین مجموعه ای برای دسترسی آسان و مطمئن مردم استان قزوین جهت خرید و تعمرات موبایل احساس می شد.

وی افزود : با توجه به این نیاز و همچنین پراکندگی مراکز فروش و خدمات در سطح شهر در نهایت بنده به همراه دوستان دیگر پس از مطالعات دقیق، کار کارشناسی و مشاوره گرفتن از فعالان این عرصه در پایتخت در نهایت با توکل بر خدا  تصمیم به احداث این مجموعه بزرگ که در شان مردم استان قزوین باشد را گرفتیم.




لالوئیان یاداور شد : علی رغم اینکه  بنده تمایلی برای بیان این موضوع ندارم اما واقعییت این است که بخشی از سرمایه گذاران  این مجموعه قصد داشتند که در استان های دیگر از جمله اصفهان  در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند که در نهایت با پیشنهاد بنده و رایزنی و برگزاری جلسات این عزیزان از انتقال سرمایه خود به دیگر مناطق منصرف شده و حاضر به مشارکت در احداث مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین شدند.





سرمایه گذار خوشنام  بخش خصوصی استان  قزوین با یاداوری حجم سنگین سرمایه گذاری انجام شده در مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین خاطرنشان کرد : بدون تردید این میزان سرمایه گذاری در استان های دیگر از توجیح  اقتصادی بسیار بالای برخوردار بود اما واقعییت این است که بنده و سایر سرمایه گذاران این مجموعه به دلیل عشق و علاقه ای که به مردم زادگاه خود داریم  و علاقمند به توسعه و پیشرفت استان می باشیم  بدون دریافت هیچ گونه تسهیلات و یا کمک های دولتی در این مجموعه سرمایه گذاری نمود یم  .

وی در ادامه با یاداوری اینکه مجموعه  بازار موبایل علاءالدین استان قزوین در سه طبقه احداث گردیده است عنوان کرد : در مجتمع 60 واحد تجاری استقرار پیدا  کرده که با راه اندازی کامل زمینه  اشتغال مستقیم بیش از یکصد و پنجاه نفر از جوانان و متخصصان در حوزه فروش و تعمیرات موبایل  فراهم می گردد.

لالوئیان در زمینه ویژه گیهای  مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین گفت :  طراحی و برنامه ریزی این مجموعه به گونه ای است که تمامی نیاز های مشتریان و شهروندان در زمینه موبایل براورده می گردد.




سرمایه گذار خوشنام  بخش خصوصی استان  قزوین افزود :  در طبقه هم کف این مجموعه واحد های فروش مستقر شده اند و در طبقه دوم نیز مجموعه واحد های تعمیرات گوشی و همچنین  دفتر صنف موبایل فروشان  استان قزوین  استقرار پیدا کرده است.

وی تاکید نمود : استقرار دفتر صنف موبایل فروشان استان در این مرکز موجب اعتماد و اطمینان بیشتر شهروندان برای خرید از مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین   و همچنین پیگیری شکایات  و درخواست های احتمالی خود گردیده است .





لالوئیان مدیر مجموعه بازار موبایل علاءالدین استان قزوین  تعمیرات و خدمات پس از فروش را از نیاز های اصلی و مهم مشتریان موبایل برشمرد و تاکید کرد :  در حال حاضر بیشتر تعمیرات از سوی فروشندگان و بعضا غیر افراد متخصص  انجام می گیرد  اما در مجتمع بازار موبایل علاءالدین استان قزوین بخش  تعمیرات کاملا مجزا و در فضای مناسب و در شان شهروندان و  متخصصان انجام می گیرد .

وی یاداور شد : فاز دوم مجموعه نیز در طبقه پائین اختصاص به بخش فروش دارد

عنوان کرد : در مجموعه  بازار موبایل علاءالدین استان قزوین   انواع گوشی با برند های مطرح  و به روز عرضه می گردد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی