باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 با با یی صالح نماینده منتخب مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی :

بزرگان باید منادی وحدت باشند نه عامل تفرقه بین مردم شوند







 به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگا ر ما  روح اله با با یی صالح نماینده منتخب مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در جشن نیمه شعبان مردم روستای ابراهیم آباد بخش رامند شهرستان بوئین زهرا  ضمن تبریک اعیاد  شعبانیه  بویژه ولادت حضرت ولی عصر (عج )  و با اشاره به آیه ای قرآن ((یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ   .... )) که  خداوند  بندگان را به اطاعت از خود ، رسول و الوالامر دعوت می کند اظهار کرد :  هنگامی که این آیه شریف به پیامبر( ص)  نازل گردید  جابر یکی از صحابی با وفای پیامبر ( ص)   وارد شدند و از پیامبر ( ص)  سوال کردند   که بندگان و مومنان  اطاعت از خداوند و شما را به عنوان رسول و پیامبر به درستی درک و اطاعت می کنند  ای رسول گرامی الوالامر که کسانی هستند که باید مومنان انان را نیز اطاعت کنند .





 وی ادامه داد :  پیامبر رحمت و مهربانی  سپس شاخص ها و ویژه گیهای الوالامر از امام علی (ع)  تا امام زمان  (عج) را برای جابر تشریح فرمودند

 بابایی صالح افزود : امام زمان (عج)  ذخیره خداوند بر روی زمین است.

نماینده منتخب مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با طرح این سئوال  که در زمان غیبت  امام زمان (عج) تکلیف مومنان و مردم  در جامعه اسلامی چه می باشد خاطرنشان کرد :   در زمانی که امام زمان (عج) چون  خورشید   در پشت ابر قرارگرفته است بر اساس احادیث و رویات معصومین اطاعت از ولی فقیه در زمان غیبت امام زمان (عج) بر مردم واجب است .





بابایی صالح با یاداوری اینکه مردم  و جامعه حتی در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) از انوارنورانی و  قدسی و اثرات ان ذخیره عالم بهرمند هستند عنوان کرد :   ما در جامعه اسلامی یک ولی فقیه  و رهبری جامعه داریم و امروز همه موظف و مکلف هستیم که از منویات ولی فقیه زمان خود اطاعت داشته باشیم .

وی افزود : افرادی که در کشور و استان خود را بزرگ می دانند طبق ایه قران موظف به اطاعت از منویات  ولی فقیه هستند.

نماینده منتخب مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : بزرگانی که مسئولیت و جایگا های مهم ، والا و مقدسی در استان  در اختیار دارند باید مردم را در استان به وحدت دعوت کنند و منادی  و عامل وحدت  در استان باشند نه عامل تفرقه گردند. 




بابایی صالح  یاداور شد : اگر امروز تربیون و جایگاهی در اختیار ما قرار گرفته است نمی توانیم هر مطلب و سخنی را در خصوص دیگر اشخاص به زبان جاری کنیم.

 وی با عنوان اینکه بر اساس آیه صریح قران عامل برتری افراد در پیشگاه خداوند تقوا و ایمان است تصریح کرد : ما چگونه می توانیم  بدانیم  که  شاید دیگران از نظر تقوا بهتر و برتر از ما در نزد خداوند نباشند.

نماینده منتخب مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه ما خادم ملت و مطیع و فرمانبر ولی فقیه زمان می باشیم گفت : امیدوارم که همه ما در مسیر درست و راست گام برداریم .





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی