باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



ویژه دهیاران روستاهای دارای جاذبه های گردشگری استان قزوین

دوره آموزشی مدیریت گردشگری روستایی برگزار شد.



به منظور آشنایی دهیاران روستاهای هدف گردشگری و نیز روستاهای دارای جاذبه های گردشگری یک دوره آموزشی مدیریت گردشگری با مشارکت اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و اداره کل دفتر امور روستایی استانداری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری غلامرضا لواف معاون نظارت بر امور زیر بنایی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اعلام این مطلب افزود: در این دوره آموزشی که 70 نفر از دهیاران روستاهای واجد شرایط شرکت کرده بودند مباحثی چون توانمند سازی نیروهای تاسیسات گردشگری، مدیریت زیست محیطی و صیانت از منابع طبیعی، مدیریت پسماند ،گردشگری روستایی و مباحث اقتصادی مربوط بدان و ساماندهی خدمات زیر بنایی برای دهیاران تبیین شد.

ایشان ادامه داد: الگوهای رفتاری و مهارتی در مدیریت گردشگری روستایی از دیگرمباحث مطروحه در این دوره  آموزشی بود که برای شرکت کنندگان دردوره مذکور تبیین گردید.

گفتنی است که استان قزوین دارای 842 روستا می باشد که غالبا از جاذبه های تاریخی و طبیعی گردشگری برخوردار هستند و بیش از 35روستااز این میان از روستاهای هدف گردشگری می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی