باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


 با انتخاب شهرداران استان قزوین :

 مهندس مرتضی ململی رییس مجمع شهرداران استان قزوین شد



به گزارش خبرنگار ما مرتضی ململی شهردار اسفرورین   در اخرین جلسه مجمع شهرداران استان قزوین که به میزبانی شهرداری الوند برگزار شد با کسب رأی اکثریت شهرداران  به ریاست مجمع شهرداران استان برگزیده شد.

مرتضی ململی  رئیس مجمع شهرداران استان قزوین  دارای دیپلم ساختمان، لیسانس حقوق، کارشناسی ارشد حقوق و علوم سیاسی و هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت اجرایی است. در عین حال در زمینه حقوق وکیل پایه یک دادگستری بوده و با عضویت در چندین هیأت رشته های ورزشی به عنوان یک چهره ورزشی نیز در استان شناخته می شود.

ململی پیش از این به مدت 6 سال شهردار خرمدشت بوده و هم اکنون در کسوت شهردار اسفرورین مشغول خدمت می باشد .

 

 

 

یاداور می گردد که ریاست و دبیری قبلی مجمع شهرداران استان قزوین پیش از این برعهده  رضا طاهری و محمد پیری  که هم اکنون به ترتیب به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان و شهردار اقبالیه مشغول به خدمت هستند، بود.

مجمع شهرداران به طور مستمر و در دوره های زمانی مختلف در طول سال با هدف مشورت گیری مدیران شهری در خصوص مسایل مختلف شهری برگزار می شود.

 

استان قزوین دارای 25 شهر می باشد و حدود 70 درصد از جمعیت بیش از یک میلیون و 200 هزاری نفری این استان در شهرها زندگی می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی