باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بازدید استاندار از چند پروژه عمرانی،تولیدی و درمانی در شهرستان بوئین زهرا







فریدون همتی استاندار قزوین به همراه حجت الاسلام تلخابی نماینده  مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حبیبی معاون عمرانی استاندار، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،فرماندار بوئین زهرا وجمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان  از چند پروژه پروژه عمرانی،تولیدی و درمانی در شهرستان بوئین زهرا بازدید به عمل آورد.
استاندار در بدو ورود به شهرستان با حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان از بخش های مختلف  این مرکز بازدید کرد.
دکتر همتی در این بازدید ضمن گفتگو با بیماران در جریان روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت در این مرکز درمانی قرار گرفت. دکتر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی  وخدمات درمانی در این بازدید به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت  ارائه خدمات در این بیمارستان به همراه برنامه های پیش رو برای ارتقای سطح خدمات در این مرکز درمانی پرداختند و از کمبود نیرو به عنوان یکی از عمده ترین مشکلات  و مسائل این بیمارستان نام بردند.
 استاندار در ادامه ازسایت 20 هکتاری دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا بازدید کرد. این مرکز علمی و دانشگاهی درحال حاضر دارای 50 عضو هیئت علمی  و 2500 دانشجو از نقاط مختلف کشور می باشد .
بازدید از یک واحد دامداری 1500 راسی با اشتغال 50 نفر از دیگر برنامه های نماینده عالی دولت در سفر به شهرستان بوئین زهرا بود . گفتنی است براساس طرح توسعه این واحد در آینده نزدیک ظرفیت خود را به 2500 راس گاو شیری  افزایش خواهد داد.
  دکتر همتی در ادامه  از یک گلخانه نمونه کشت نهال پسته اصلاح شده  و همچنین محل خرید و انبار محصولات کشاورزی  که متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی بوئین زهرا می باشد بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان برخی از مسائل  و مشکلات کشاورزان قرار گرفت .
بازدید از سد بالاخانلو  آخرین ایستگاه استاندار در سفر یک روزه به بوئین زهرا و بازدید از چند پروژه عمرانی،تولیدی،درمانی و خدماتی در این شهرستان بود.

 روابط عمومی استانداری قزوین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی