باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



صالحی بخشدار خرمدشت:

رفع مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان کشور را در نیل به  اهداف  اقتصاد مقاومتی  کمک  می کند




 

 دکتر مهدی صالحی در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره با سیاست و برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت حمایت و پشتیبانی از فعالیت واحد های تولیدی و صنعتی اظهار کرد :  بخش خرمدشت با برخورداری از بزرگترین شهرک صنعتی استان  نقش مهمی را در حوزه صنعت و تولید ایفاء می کند ؛ لذا رفع مشکلات و مسائل این شهرک در اولویت  مدیریت استان  قراردارد.  

وی ادامه داد: واقعیت این است که تعدادی از واحد های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت با توجه به شرایط حاکم بر کشور با حداقل ظرفیت فعالیت می کنند.

بخشدار خرمدشت خاطرنشان کرد : با توجه به اشتغالزایی بالا  در بخش صنعت و تاثیر مهمی که رونق بخش صنعت در اقتصاد کشور به همراه دارد رفع مشکلات واحد های تولید ی و صنعتی شهرک صنعتی خرمدشت در دستور کار بخشداری قرار گرفته است .

صالحی با اعلام اینکه  افزایش ظرفیت تولید  در واحد های صنعتی  تحقق اقتصاد مقاومتی را ممکن می سازد افزود : در همین راستا جلسات هماهنگی خوبی بین مدیران تولیدی  وصنعتی  مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت و دستگا ههای متولی صنعت و تولید برگزار گردید و تصمیمات خوبی نیز اتخاذ شده است .

این مقام مسئول تصریح کرد : البته یکی از وظایف مسئولان  شنیدن  سخن مدیران واحد های تولیدی و صنعتی و انتقال انها  به مدیران بالا دستی جهت اتخاذ تصمیات  است.




نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش خرمدشت با تاکید بر اینکه  وی با تمام توان و ظرفیت مطالبات و مسائل حوزه تولید و صنعت بخش را پیگیری و رصد می کند عنوان کرد : یکی از مشکلات شهرک صنعتی خرمدشت  تکمیل نشدن شبکه گذاری  لوله گاز  و راه اندازی نشدن کامل خطوط لوله گاز است که در این خصوص نشست های   با مدیر عامل محترم شرکت گاز استان داشته ایم که امیدواریم در اینده نزدیک این مشکلات برای ادامه فعالیت صنعتگران و تولید کنندگان مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت مرتفع گردد.

بخشدار خرمدشت کمبود نقدینگی را یکی دیگر از مشکلات تولید کنندگان شهرک صنعتی خرمدشت عنوان کرد و گفت : با مدیریت صندوق امید کار افرین استان و سایر بانک ها در زمینه تامین نقدینگی واحد های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی خرمدشت رایزنی های اولیه انجام پذیرفته است. 

صالحی گفت : بدون تردید تلاش جهت پایداری تولید و کمک به رفع مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان می تواند کشور را در نیل به  اهداف  اقتصاد مقاومتی  کمک نماید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی