باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




فرماندار بوئین زهرا:

اعتیاد پدیده شومی است که ریشه همه مشکلات ،اسیب هاوناهنجاریهای جامعه است وهیچ کس نمی تواند از این پدیده شوم و ویرانگر در امان باشد



به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدرهمایش پیشگیری از اعتیاد با حضور فرماندارودیگر مسئولین وجمعی ازانجمن معتادان گمنام شهرستان بوئین زهرا در محل سالن اداره فرهنگ وارشاداسلامی برگزارشد.

در این جلسه قاسمی فرماندار بوئین زهراضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)طی سخنانی گفت:اعتیاد پدیده شومی است که ریشه همه مشکلات ،اسیب هاوناهنجاریهای جامعه است وهیچ کس نمی تواند از این پدیده شوم و ویرانگر در امان باشدواضافه کردند که متاسفانه امروز دامنه اعتیاد به قدری گسترده شده است که همه اقشار جامعه راتهدید می کند ودشمنان ما هم برای به دام انداختن مردم به ویژه جوانان ما سرمایه گذاری زیادی کرده اند.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کردندکه امروزتنها راه مصون ماندن ازاسیب ها و ناهنجاریها جوانان تقویت وتربیت باورهای دینی در خانواده هاست ومبارزه با اعتیاد مختص ارگانهای خاص مثل نیروی انتظامی نیست بلکه یک عزم ملی وجدی برای مبارزه با اعتیاد لازم است ونه تنها همه مسئولین بلکه همه مردم باید در این مبارزه وارد عمل شوند.




فرماندار بوئین زهرا همچنین گفت:کشور ما در مبارزه با مواد مخدر بیشترین خسارت ها را متحمل شده است به طوری که دراین راه تعداد 4000 نفر از بهترین جوانان به شهادت رسیده وتعداد 14000 نفر از هموطنان عزیزمان جانباز شده اند.

مهندس قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود یاد اور شد یکی دیگر از راههای مبارزه با این پدیده ویرانگر گرم نگه داشتن کانون خانواده است چرا که امروز دشمنان ما از هر فرصتی استفاده کرده وبا وعده های توخالی ودروغین سعی در جذب جوانان ما دارند پس خانواده ها وظیفه دارند با گرم نگه داشتن کانون خانواده ها مانع طرد فرزندان خود از خانواده وجذب انها در دام دشمنان شوند.


 روابط عمومی فرمانداری بوئین زهرا ،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی