باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




طاهرخانی فرماندار جدید تاکستان:

درب فرمانداری به روی همه گروه های سیاسی باز است

سیاوش طاهرخانی در مراسم خود بعنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان در سخنانی بیان داشت: بدنبال همدلی، رفاقت میان همه گروهها برای ارائه خدمات بیشتر به مردم هستیم و باید بتوانیم مشکلات شهرستان را با کمک همه دستگاهها و مردم بسرعت برطرف کنیم.
فرماندار جدید تاکستان تصریح کرد: با قانون مداری و احترام به همه سلیقه ها و گرایش ها بدون جناح بندی سیاسی تلاش خواهیم کرد تا سیاست های دولت را اجرایی کنیم و ثابت خواهیم کرد مدیر بومی با همدلی و مشارکت مردمی می تواند منشاء کارهای بزرگی در منطقه باشد.



طاهرخانی بیان کرد: فرمانداری در خدمت همه خواهد بود و درب اتاقمان به روی همه باز است و به جای یک روز ملاقات عمومی در همه روزها در خدمت مردم هستیم و از مشورت و ایده های همه افراد برای بهتر شدن کارها استفاده خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: دراجرای اقتصاد مقاومتی هم جدی هستیم و با آسیب شناسی گذشته ازتوانمندی و ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده خواهیم کرد.



طاهرخانی گفت: در تاکستان به هیچوجه نگاه جناحی و قومی نخواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم محیطی توام با آرامش و شادابی و نشاط برای ساکنان زحمتکش و پرتلاش آن فراهم کنیم تا توسعه منطقه با شدت بیشتری محقق شود.
وی بیان کرد: در شهرستان تاکستان 338 واحد صنعتی داریم که 17 واحد دارای مشکل است که امیدواریم از بسته های حمایتی دولت برای فعال کردن آنها استفاده کنیم.
فرماندار تاکستان یادآورشد: در صورت تکمیل واحدهای با 60 درصد پیشرفت فیزیکی زمینه اشتغال 2000 نفر فراهم خواهد شد که امیدواریم در دوره مدیریت جدید بتوانیم این ظرفیت ها را فعال کنیم.




 اداره کل روابط عمومی استانداری ،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی