باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




در ادامه حضور مستمر در بین اهالی روستا های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا :   

دیدار  و گفتگویی صمیمی نادری بخشدار مرکزی با مردم روستای کله دره

 به گزارش خبرنگار ما مهندس امیر نادری در ادامه حضور مثتمر خود در بین اهالی روستا های بخش مرکزی  شهرستان بوئین زهرا  با حضور در روستای کله دره و شرکت  در آئین گشایش  کلاس های اوقات فراغت  در مسجد این روستا حضور پیدار کرد  و ضمن دیدار و گفتگویی صمیمی با مردم  کله دره  مسائل و مشکلات این روستا را  از نزدیک مورد بررسی قرارداد.



 در این دیدار نادری ، روستا ها را قلب تپنده تولید کشور نام برد و اظهار کرد : اگر بخش تولید در  روستا ها پویا و پایدار باقی بماند کشور به خودکفایی لازم در حوزه های مختلف بویژه مواد غذایی دست پیدا می کند.

 وی ادامه داد : توجه به روستا ها  و پایداری تولید در واقع حمایت و تحقق اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری می باشد خواهد بود.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد :  در همین راستا بخشداری مرکزی  فراهم نمودن زیر ساخت ها در روستا ها را جزء اولویت های کاری خود قرارداده است.




 نماینده عالی دولت تدبیر  و امید در ادامه مردم روستای کله دره را دارای سوابق روشن درعرصه های مختلف  انقلاب اسلامی توصیف نمود و یاداور شد : الحمداله در سال های اخیر خدمات خوبی در این روستا انجام شده است و رفع مشکلات و کاستی های دیگر روستا در دستور کار قراردارد.

 

 مهندس نادری  پس از دیدار صمیمی با مردم  از پروژه های عمرانی در حال اجرا و همچنین ساختمان دهیاری کله دره   و نانوایی روستای کله دره بازدید کرد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۲)

نویسنده خوش سواد :

کلمه مثتمر اشتباه است ،،، مستمر صحیح می باشد ...

ضمن تشکر از زحمات شما در نشر اخبار و رویدادهای شهرستان،اگر غرض از واژه "مثتمر" ، دارای ثمر و بازده بودن است که هیچ. ولی از شواهد امر پیداست که دیدارهای بخشدار از روستاها "مستمر" بوده نه "مثتمر"!!! موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی