باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عمویی سرپرست شهرداری اسفرورین خبر داد:

اجرای پروژه جدول گذاری معابر شهر اسفرورین

 

علی عمویی سرپرست شهرداری اسفرورین در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگارمابا اعلام اینکه در حال حاضر روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری اسفرورین مناسب است  اظهار کرد :   علی رغم اینکه  شهرداری اسفرورین در زمینه اعتبارات با کمبود و مشکلات زیادی همراه است اما تلاش نموده ایم که در روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری وقفه ای ایجاد نشود.

وی ادامه داد:  یکی از پروژه های مهم شهرداری اسفرورین اجرای پروژه ای جدول گذاری معابر و کوچه های  شهر اسفرورین است 



سرپرست شهرداری اسفرورین با تاکید بر اینکه  فصل جدیدی از عمران و ابادی و توسعه شهر اسفرورین آغاز گردیده است تصریح کرد: پروژه جدول گذاری معابر و کوچه های سطح شهر اسفرورین با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال در حال اجراء است.

 

عمویی خاطرنشان کر د : خیابان طالقانی ، خیابان بهداری ، خیابان عسگری و پاسدران از جمله  معابری هستند که پروژه جدول گذاری در انها در حال اجرا و تکمیل است.

این مقام مسئول عنوان کرد : با اتمام این مرحله از جدول گذاری معابر و کوچه ها   بخش  اعظم جدول گذاری و کانیو گذاری معابر و کوچه های شهر اسفرورین انجام می گیرد .

وی مدت زمان اجرای پروژه جدول گذاری معابر شهر اسفرورین را سه ماه اعلام کرد و گفت :  در فاز بعدی تمامی معابر و کوچه های باقی مانده شهر اسفرورین جدول گذاری و کانیو گذاری خواهد شد.

سرپرست شهرداری اسفرورین بر نظارت دقیق بر مصالح مورد استفاده و اجرای پروژه جدول گذاری تاکید کرد و یادور شد : جدول های مورد استفاده دارای کیفیت بالا و استاندارد لازم است و ناظرین فنی شهرداری نظارات دقیق و بالای بر اجرای پروژدارند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی