باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر




،ایوب رحیمی ظهر پنجشنبه در همایش بخشداران استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار داشتن: بخشداران در توسعه و عمران مناطق محروم و روستاها نقش مهمی دارند و با تلاش بیشتر می توانند موجب تحول در این مناطق شوند.

وی افزود: بخشداران خط مقدم دولت در خدمت رسانی به روستاها هستند و با جایگاهی که دارند می توانند در کاهش آسیب ها نیز موثر باشند.

رحیمی تصریح کرد: متاسفانه برخی آسیب های اجتماعی از شهرها به روستاها نیز منتقل شده و اگر روزگاری پدیده طلاق در روستا بسیار زشت و ناپسند بود امروز شاهد بروز این پدیده در روستاها نیز هستیم که نگران کننده است.

وی یادآورشد: گسترش اعتیاد، اختلافات فردی، خانوادگی و گروهی و درگیری و نزاع در کنار طلاق از آسیبهایی است که اگر در روستاها ادامه پیدا کند باید هزینه های زیادی متحمل شویم.


ارتباط بخشداران با روحانیون و مسئولان ضروری است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: برای مقابله جدی با آسیبها و پیگیری مشکلات لازم است بخشداران ارتباط منطقی و مستمری با روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مدیران دستگاههای اجرایی و مردم داشته باشند تا بتوانند ضمن پیگیری و حل مسائل به توسعه روستایی کمک کنند.

وی گفت:تامین امنیت درروستاها نیز بسیار مهم است و بخشداران باید افراد مخل آسایش و امنیت مردم را در هر روستا شناسایی کنند تا در صورت بروز تخلف بتوان بسرعت برای مقابله وارد عمل شد.

رحیمی اظهارداشت: روستاهایی که در مسیر جاده های ترانزیت قرار دارند بیشتر در معرض آسیب و تخلف هستند که نظارت بر این روستاها باید بیشتر شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین بیان کرد: آبادانی روستاها در گرو تامین امنیت است لذا همکاری بخشداران با ماموران نیروی انتظامی نیز از دیگر اولویتهاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان قزوین اظهارداشت: حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از ریاست جمهوری و هیئت دولت فارغ از هرگونه نگاه سیاسی می تواند موجب تقویت وحدت در داخل و نا امیدی دشمنان شود.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی