باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

متن پیام معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین به شرح ذیل است

 

بسمه تعالی

با  گذشت بیش از سه دهه از دوران هشت سال دفاع مقدس اما همچنان این گنجینه سرشار از معنویت ، حماسه ، ایثار ، مردانگی ، ناگفته و راز های نهفته ی بسیاری  دارد که  می تواند برای همیشه تاریخ این مهین الگو و ذخیره باشد

پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند..

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.


 اری سخن از  هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت ، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به خدا ، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمودهای حکیمانه روح خدا (ره) شکل گرفت و موجب بیداری ملتها و نهضتهای آزادی بخش جهان گردیدو اینک در استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت فرزند خلف خمینی کبیر (ره) ، حضرت آیت ا... امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان ، می رود تا به اوج قله سعادت فایق آید..

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران ، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان قزوین  علی الخصوص ایثارگران ، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل ا تعالی فرجه الشریف) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی