باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یک سئوال از متولیان صداوسیما: مشکل شما با حرم امام خمینی چیست؟



پایگاه اطلاع رسانی جماران: دهه اول محرم الحرام و تاسوعا و عاشورای حسینی به پایان رسید و همانگونه که انتظار می رفت، بار دیگر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و اهل بیت پیامبر در سراسر جهان، بیرق عزا برافراشتند، سیاه پوشیدند، بر سر و سینه زدند و با امام و پیشوای آزادگان جهان پیمان بستند تا ادامه دهنده راه و مرام حضرت سیدالشهدا(ع) باشند.

در این میان بسیاری از رسانه ها خصوصا رسانه های مجازی و دیداری و شنیداری اسلامی و دهها کانال تلویزیونی و رادیویی داخلی و خارجی تلاش بی وقفه داشتند تا مراسمات عزاداری - خصوصا آنها که در بقاع و اماکن متبرکه برگزار می شوند - را به نحو احسن پوشش دهند و سهمی داشته باشند در تبلیغ و ترویج پیام پیام آور عاشورا.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم از این قاعده مستثنی نبود و تقریبا هر کانال این رسانه به صورت تمام وقت مشغول پخش مراسم های عزاداری و سخنرانی های مذهبی از نقاط دور و نزدیک ایران و جهان بود و تقریبا هر جا، جمعی از دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در داخل و خارج از کشور مشفول عزاداری سیدالشهداء بودند، از قلم نیافتاده و از طریق رادیو و تلوزیون جمهوری اسلامی به قول معروف به خانه های مردم راه یافتند که البته این اقدام در جای خود کاریست لازم و شایسته تقدیر.

اما سئوال این جاست که در حالی که سه شب و روز در حرم بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراسم عزاداری برپا بود و بسیاری از مسئولان همراه با خیل عظیم مردم عزادار، پیرامون مرقد امام خمینی(س) به عزاداری پرداختند، دوربین های صدا و سیمای جمهوری اسلامی کجا بودند و چرا مثل همیشه از رسانه ای که خود را ملی میخواند، خبری نبود؟!

کافیست مسئولان و متولیان صدا و سیما یکبار در خلوت خود بیندیشند که اگر امام عظیم الشان، این احیاگر اسلام ناب محمدی و نهضت عاشورایی ایشان نبود، آیا امروز شاهد این همه جوش و خروش و شور و شعور در سراسر جهان و جای جای جهان اسلام و حتی میهن عزیزمان به مناسبت عاشورای حسینی بودیم؟ و آن گاه یکبار برای همیشه به این سئوال پاسخ دهند که علت غیبتهای مکرر این رسانه در پوشش مراسم حرم رهبر کبیر انقلاب اسلامی - که دیگر سهوی نمی تواند باشد - چیست؟

مردم حق دارند بدانند مشکل صدا و سیما با حرم و مرقد امام واقعا از کجا ناشی می شود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی