باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، همراهی مجلس با دولت را نشان داد





حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات فرهنگی هنری شهرستان بویین زهرا که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، افزود: این رای نشان داد که هر پیشنهاد شایسته ای توسط دولت از مجلس رای اعتماد می گیرد.
حجت الاسلام علیخانی ادامه داد: امیدواریم با تحولات صورت گرفته در کابینه، ابتکار و فعالیت بیشتری در دولت مشاهده شود که نتیجه و دستاوردهای آن را مردم در زندگی روز مره خود ببینند.
وی با اشاره به یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: استقبال بسیار خوبی از این مراسم توسط هنرمندان شهرستان انجام شد که وظیفه مسئولان را در راستای حل مشکلات آنان مضاعف می کند.
این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان علاقه و احترام خود به هنرمندان، اضافه کرد: باید امکانات لازم برای اصحاب فرهنگ و هنر فراهم شود و این نیارمند همت جمعی مسئولان است.
حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا با یک میلیارد ریال قابل رفع است ادامه داد: امیدواریم تا دو هفته آینده با همت مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، فرماندار شهرستان و رییس شورای شهر و شهردار مبلغ یکصد میلیون تومان برای حل مشکلات این شهرستان تخصیص یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در ادامه این نشست گفت: فرهنگ و هنر و اصحاب آن از اهمیت بسیار بالایی از لحاظ تاثیرگذاری بر جامعه برخوردارند و به عبارت دیگر جنس هنر بسیار متفاوت و متمایز است.
اکبر اسکندرنژاد افزود: امیدواریم با انتخاب صورت گرفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا شاهد تحولات برتر در حوزه فرهنگ باشیم.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید تمرکز زدایی از استانها است که به دنبال آن بخشی از اعتبار استان ها به شهرستان ها اختصاص خواهد یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان افزود: امیدواریم این نشست در رفع مشکلات فرهنگی شهرستان مفید و موثر واقع شود.
شهرستان بویین زهرا در فاصله 55 کیلومتری جنوب استان قزوین واقع شده است.


به گزارش ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی