باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


بخشدار مرکزی بوئین زهرا:

دولت و مجلس جواب بدعهدی های آمریکا را خواهند داد




امیر نادری افزود: دشمنی آمریکا با ملت ایران همواره مشهود بوده و این موضوع جای تعجب ندارد و سیاه نمایان داخلی و تندروهای خارجی بدانند که دولت بویژه شخص رئیس جمهوری هیچگاه از منافع ملی و مصالح مردم کوتاه نخواهد آمد.
وی اظهارکرد: بدیهی است در صورت نقض برجام که حاصل بدعهدی های آمریکا است چیزی از ارزش تلاش های تیم دیپلماسی کشور کاسته نمی شود و باید در نظر داشت که برجام یک توافق بین المللی بین شش کشور با ایران است و با تخطی یک کشور، سایر اعضای 1+5 باید برای پایداری آن به تعهدات خود عمل کنند.
بخشدار مرکزی بوئین زهرا اضافه کرد: هیچ فرد دلسوزی در داخل کشور از نقض برجام و تمدید تحریم ها دلخوش نمی شود بجز کاسبان تحریم و افرادیکه منافع خود را در فضای غبارآلود فضای کشور می بینند.
نادری تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه تاب آوری و عامل توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور است.
وی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، برای برون رفت از مشکلات جامعه باید اقدام و عمل را در بحث اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار قرار داد و سیاست‌های ابلاغ ‌شده برای خلق اقتصاد مقاومتی، راه کلی پیشرفت کشور و اولویت‌های اقتصادی را با دقت فراوان مشخص می‌کند.
نادری در ادامه گفت: اگر رویکرد ما حمایت از تولیدات داخلی و تقویت چرخه صنعت ملی باشد، ابزار دشمن برای اعمال فشار در حوزه‌های اقتصادی عملاً بدون نتیجه می‌ماند و پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل ناکامی و عقب‌نشینی دشمن در جنگ اقتصادی علیه کشورمان می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دولت برای خدمت رسانی مستمر به مردم، گفت: یکی از مهم ترین شاخصه های دولت تدبیر و امید رویکرد اعتدالی است که موجب شده تا روند خدمت به مردم و کشور به شکل بهتری پیش برود.
ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی