باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صورت پذیرفت:

اعزام دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا به عتبات عالیات


اعزام دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا به عتبات عالیات

به گزارش خبرنگار ما در ادامه فعالیت های فرنگی و مذهبی دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوئین زهرا به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اعزام دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا به عتبات عالیات صورت پذیرفت.
دکتر نفری نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا طی مصاحبه ای با روابط عمومی واحد گزارش اجمالی را از این اعزام باشکوه بیان داشت:
 5 مرداد و 29 شهریور و 6 مهر سال 1395 بود که توفیق الهی نصیب تعدادی از اساتید و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا شد و تعداد 100 نفراز  دانشگاهیان که برخی از انها با خانواده بودند  به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.
اولین مقصد زائران شهر نجف اشرف بود که علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی مولی الموحدین علی علیه السلام، توفیق زیارت مرقد مطهر میثم تمار، آیت الله خویی، فرزند بزرگوار امام خمینی(ره) حاج مصطفی خمینی، قبرستان وادی السلام و ... نصیب حال مسافران شد.
بعد از شهر  نجف، کاروان به سمت کربلا حرکت کرد، در کربلا نیز علاوه بر زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، زیارت مقام حضرت علی اکبر علیه السلام، تل زینبیه، خیمه گاه، از برنامه¬های سفر بود.


در اثنای این سفر معنوی، توفیق حضور در مسجد کوفه و مسجد سهله و انجام اعمال این مساجد نیز شامل حال مسافرین شد
و سرانجام، آخرین مقصد سفر، شهرهای مقدس کاظمین و سامرا  بود که زیارت 4 امام بزرگوار علیهم السلام روزی دوستان گردید
ضمنا برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل زیارت گروهی به همراه عزاداری و جلسات روایتگری و حرم شناسی و نیز مسابقات و اعطا جوایز  توسط ستا د عمره و عتبات و بعثه مقام معظم رهبری و روحانیون و مدیران کاروان ها در طول سفر و در عتبات عالیات برای دانشگاهیان اجرا گردید


دکتر نفری در پایان از همکاری صمیمانه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور،  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین وریاست و معاونین محترم دانشگاه و همچنین دفتر ستاد عمره و عتبات دانشگاه های استان  و همه عزیزان که در برنامه ریزی و اجرای این سفر ما را یاری کردند کمال تشکر را دارم


 
هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد                                  نسیم یک سبد آیینه در بغل دارد
خوشا به حال خیالی که در حرم مانده                      و هر چه خاطره دارد از آن محل دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی