باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


در گفت و گو با عصر ایران
«محتوای نامه دبیرکل حزب اعتمادملی و تاکید برلزوم حرکت بر مسیر انسجام به نفع آینده این حزب است»
ارزیابی علیخانی از تغییر وضعیت دبیرکل حزب اعتماد ملی / محتوای نامه تاکید بر  انسجام است  حجت الاسلام قدرت الله علیخانی فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده ادوار مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار ما در ارزیابی از استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی گفت: «محتوای نامه دبیرکل حزب اعتماد ملی و تاکید برلزوم حرکت بر مسیر انسجام به نفع آینده این حزب است.»
 
  علیخانی تصریح کرد: بهتر است دقت شود تا با حفظ وحدت در انتخاب جایگزین حرکت کنند و فحوای نامه استعفا نیز تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در حزب است.

علیخانی خاطرنشان کرد: بدنه حزب اعتماد ملی بر لزوم حرکت در مسیر اصلاحات تاکید دارد و تکیه دبیر کل این حزب نیز بر وحدت و همراهی با اصلاحات است.

وی با بیان اینکه تک روی در جریان اصلاحات هرگز جواب نداده تاکید کرد: به نفع آینده حزب اعتماد ملی است که در انتخاب جایگزین عاقلانه تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام علیخانی تاکید کرد: نکته قابل توجه این است که دبیرکل در نامه خود برای این حزب تعیین تکلیفی نکرده بلکه تصمیم را به عقل جمعی حزب واگذار کرده اند.

عصر ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

فتنه گران درجامعه ماجایگاهی ندارند....حزب اعتمادملی حزبی غیرقانونی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی