باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

امام جمعه شهر بوئین زهرا:
انقلاب اسلامی زمینه ساز تمدن اسلامی خواهد بود
  به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، بسیجیان شهر بوئین زهرا با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
حجت الاسلام زرینه در این دیدار با بیان حدیثی از امام صادق (ع) که می فرمایند: کسب علم جهادی است که از همه جهاد ها بالاتر است افزود: ما انسان ها با کسب علم می توانیم صراط مستقیم را طی کنیم و صراط مستقیم خود به خود به وجود نمی آید.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب های دنیا تفاوت دارد گفت: تمام انقلاب های دنیا برای آب و نان است اما ایرانی ها انقلاب کردند که خود را تغییر دهند و این انقلاب تمدن اسلامی را به وجود خواهد آورد.
امام جمعه شهر بوئین زهرا تصریح کرد: ما امروز می بینیم که انقلاب اسلامی جهانی شده است، امروز در خیابان های آمریکا نماز ظهر عاشورا خوانده می شود و این به برکت انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام زرینه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در معادلات دنیا تاثیرگذار است و هیچ معادله ای در دنیا نیست که بدون حضور ایران حل شود اظهار داشت: در سوریه تمام استکبار می گفتند که بشار اسد باید برود و فقط ایران بود که می گفت بشار باید بماند و عاقبت همان شد که ایران می گفت.
وی در پایان ابراز داشت: مردم ایران به انقلاب اسلامی علقه ای مادرانه پیدا کرده است و هیچ مادری فرزند خود را فدای خود نمی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی