باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آیت اله اسلامی:
انقلاب اسلامی عزت را به مردم هدیه داد
  آیت اله علی اسلامی در جمع مردم بوئین زهرا و در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه در مکتب اسلام دو عنوان عزت و ذلت از اهمیت بالایی برخورار است گفت: عزت به قدری در اسلام اهمیت دارد که امام حسین (ع) می فرمایند: ذلت از ما به دور است.
وی اظهار داشت: مبنای علمی بحث دهه فجر همین عزت است دهه فجر باعث شد که ملت ایران از ذلت نکبت بار خلاصی یابند و انقلاب اسلامی ذلت مردم در زمان شاه را به عزت ملی تبدیل کرد.
آیت اله اسلامی ابراز داشت: شاه در طول حکومت ذلت بار 37 ساله خود 52 دولت را عوض کرد چون از آمریکا و انگلیس دستور می گرفت و هیچ اختیاری از خود نداشت.
امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمن شده است و ما امروز در هر زمینه ای برای خودمان آقا هستیم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امنیت و آرامش را به ملت هدیه داد امروز ما شاهدیم که ایران در وسط جهنم یک سرزمین امن است.
وی فساد و تجملات را دو خطر برای نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: اگر بخواهیم این انقلاب باقی بماند باید از تجملات و فساد دوری کنیم چرا که این انقلاب حاصل خون 300 هزار شهید است و ما نباید با اختلاس و دزدی این خون ها را پایمال نماییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی