باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین: دولت تدبیر و امید از نقد سازنده استقبال می کند




 سید سعید شاهرخی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر دانسفهان مرکز بخش رامند شهرستان بوئین زهرا با تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود:در رژیم منحوس ستم شاهی شرایط بسیار سختی از لحاظ اقتصادی،سیاسی و فرهنگی به مردم تحمیل کرده بود اما با شکل گیری انقلاب که با حضور یکپارچه آحاد مردم و با هدایت امام خمینی (ره) از تمامی این قید و بندها رهایی یافتیم.
وی ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران با رمز موفقیت، صلابت رهبری،حضور یکپارچه مردم و وحدت کلمه آحاد جامعه موفق شد از گردنه ها و موانع بسیاری نظیر کودتا،جنگ تحمیلی،تحریم ها و قطعنامه ها به سلامتی عبور کند و مشکلات و موانع را یکی پس از دیگر از پیش روی خود بردارد.
شاهرخی با بیان اینکه امام راحل به حضور و نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور ایمان راسخ داشتند،افزود:ایشان با آنکه می دانستند مردم به استقرار حکومت اسلامی اعتقاد کامل دارند اما تشکیل آن را در اولین گام های شکل گیری انقلاب به رفراندوم گذاشتند و همچنین برای نوشتن قانون اساسی به رای مردم مراجعه کردند.
شاهرخی ادامه داد:رهبر فرزانه انقلاب نیز همان نقش و جایگاه والا را برای آرای مردم قائل هستند و شاهد هستیم که همچنان از مقام ریاست جمهوری تا شوراهای شهر و روستا با آرای مستقیم مردم انتخاب می شوند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به پیشرفت های به دست آمده برای کشور پس از انقلاب اسلامی، افزود:جمهوری اسلامی ایران درحالی سی و هشتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی را پشت سر می گذارد که در عرصه های مختلف علمی،فناوری،هسته ای و نانو حرف برای گفتن دارد و به یک قدرت تعیین کننده در سطح دنیا و منطقه تبدیل شده است.
شاهرخی افزود:دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی همواره سعی کرده اند از راه های مختلف مردم را از نظام مایوس و سرخورده سازند اما ملت ما در راهپیمائی 22 بهمن نشان می دهند که همچنان با امام راحل پیوند ناگسستنی داشته و سرنوشت کشورشان را خود تعیین می کنند.
وی با اشاره به انتخابات سال 92 نیز گفت:مردم باری دیگر در این سال با حضور طوفنده خود در پای صندوق های رای به عقلانیت،تدبیر،صداقت و شفافیت رای دادند که حاصل آن درعرصه خارجی شکسته شدن اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی،رفع ایران هراسی،به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی ایران،ایجاد شکاف در بین دنیای غرب و انزوای رژیم صهیونیستی بود.
شاهرخی با اشاره به سخنان ترامپ رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا در خصوص لغو برجام، ادامه داد: برجام یک توافق چندجانبه بین المللی است که مطابق با منافع ملی کشور صورت گرفت و هر کشوری از آن کناره گیری کند به انزوای خود در سطح جهان دامن زده و زورگوئی و خباثت وی به جهانیان ثابت می شود.
وی با بیان اینکه دولت ار هرگونه نقد سازنده استقبال می کند و مرز میان تخریب و نقد مشخص است، اظهار کرد:متاسفانه در داخل کشور نیز برخی به جای اینکه ترامپ وسران صهیونیستی را با سخنان خود هدف قرار دهند دولت تدبیر و امید را که با عقلانیت و رای مردم به روی کار آمده است، تخریب می کنند.
وی با بیان اینکه دولت نسبت به مردم تعهد دارد و باید در مسیر تدبیر و عقلانیت حرکت کند، افزود:دولت یازدهم با توجه به به کارگیری تدبیر و عقلانیت موفق شد تورم 42 درصدی را تک رقمی کرده و رکود اقتصادی را به رشد مثبت 5 درصدی برساند و در رونق تولید نیز موفق عمل نماید که به عنوانه در قزوین با احیای 940 واحد تولیدی با اعطای 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به رونق و شکوفائی اقتصادی استان کمک زیادی شده است.
وی با بیان اینکه همه مسئولان باید به تقویت وحدت تحکیم انسجام در میان مردم تلاش کنند،افزود:متاسفانه برخی از تریبون ها به خاطر منافع جناحی به دنبال تخریب دستاوردهای دولت هستند که این تریبون ها با این رفتار خود زحمات استکبار و دشمنان انقلاب را کم می کنند بنابراین لازم است این افراد با هوشیاری و دقت بیشتری در این زمینه عمل نمایند.
شهر دانسفهان مرکز بخش رامند از توابع شهرستان بوئین زهرا در جنوب استان قزوین قرار دارد.

 ایرنا،
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی