باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین: تضعیف دولت هم راستایی با اهداف دشمنان است




فریدون همتی در جریان سفر خود به بخش دشتابی شهرستان بویین زهرا که به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت، در دیدار با خانواده شهید غلامرضا رجبی شهرستانکی افزود: باید مراقب باشیم سخنان ما موجب دامن زدن به تفرقه، دوگانگی و ایجاد واگرایی در جامعه نشود چرا که ایجاد تفرقه معبر نفوذ دشمن است.
همتی با بیان اینکه با عنایت خداوند،آگاهی و هوشمندی ولایت فقیه و یکپارچگی مردم، دشمن در هیچ صحنه ای به اهداف خود نائل نشده است،اظهار کرد: باید توجه داشت که بدون شک ایجاد شکاف، تفرقه افکنی، دوقطبی کردن جامعه،تضعیف نهادها و دولت، خواسته دشمنان به شمار می رود.
استاندار قزوین در ادامه با اشاره به نقش شخصیت ها و افراد دارای تریبون در تقویت انسجام و وحدت در سطح جامعه، ادامه داد: صاحبان تریبون‌ باید ظرفیت و درک بالایی در تحلیل مسائل داخلی و خارجی داشته باشند و با احترام به همدیگر در تقویت یکدیگر تلاش کنند.
وی تاکید کرد: باید مانند مهره های تسبیح در کنار هم قرار گیریم و برای خدمت به مردم و کشور با یکدیگر رقابت کنیم.
همتی با تبریک دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی به واسطه وحدت و یکپارچگی مردم به وجود آمد بنابراین در این ایام خجسته باید نقش انسجام و اتحاد در موفقیت های کسب شده را یاداور شده و همچین خطرهایی که اختلاف و دودستگی برای ما به همراه دارد را متذکر شویم.
همتی در بخش دیگری از صحبت های خود بر تقویت اتحاد و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: تنها با رمز وحدت و همبستگی بود که توانستیم از جنگ تحمیلی،تحریم ها و صدور قطع نامه ها و مشکلات و موانع با موفقیت عبور کنیم و با انجام مذاکرات و توافق هسته ای، ایران هراسی را از میان برده و گشایش های جدیدی در عرصه داخلی و خارجی ایجاد کنیم.
استاندار قزوین در ادامه به تجلیل از خانواده معظم شهدا پرداخت و گفت: هر چه داریم از تحمل و مقاومت خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان به بار آمده است و باید قدردان زحمات و جانفشانی های این عزیزان باشیم.
وی همچنین به تجلیل از خانواده معظم شهدا پرداخت و گفت:هرچه داریم از تحمل و مقاومت خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان به بار آمده است و باید قدردان زحمات و جانفشانی های این عزیزان باشیم.

**دشت قزوین با خطر جدی روبرو است
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: دشت قزوین به دلیل بهره برداری های نامناسب از منابع آبی زیرزمینی طی سالیان گذشته در معرض خطر جدی قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: باید با همکاری کشاورزان همچنان در رابطه با مسدود سازی چاه های غیرمجاز و جلوگیری از اضافه برداشت از چاه های مجاز و اصلاح شیوه های آبیاری فعالانه اقدام کرد تا خطر فرونشست و نابودی را از دشت قزوین دور کرد.
این مسئول اضافه کرد: اگر کشاورزان فعال در دشت قزوین نسبت به موضوع یاد شده بی توجهی باشند شاید تا پنج سال آینده هیچ آبی در منطقه پیدا نشود.
استاندار قزوین در پایان افزود:مسئولان باید در خصوص عواقب خشکسالی و بهره برداری ناصحیح از منابع آب زیرزمینی به مردم اطلاع رسانی کرده و اخطار دهند چرا که اگر محیط زیست ما دچار مشکل شود به معنای خدشه به زندگی و حیات ما است.
بخش دشتابی به مرکزیت ارداق از توابع شهرستان بوئین زهرا است و در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

 ایرنا،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی