باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا:

۱۰هزار قطعه جوجه رنگی بدون هویت در بوئین زهرا معدوم شد




























  رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: ۱۰ هزار قطعه جوجه رنگی که بدون مجوز دامپزشکی وارد یکی از روستاهای شهرستان بوئین زهرا شده بود معدوم شد.

مهدی مهرزاده  اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماریهای طیور از جمله آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سطح منطقه هرگونه نقل و انتقال طیور می بایست با مجوز بهداشتی دامپزشکی انجام شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: با هدف پیشگیری از خطرات بالقوه شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، ۱۰ هزار قطعه جوجه رنگی که بدون مجوز دامپزشکی وارد یکی از روستاهای شهرستان بوئین زهرا شده بود معدوم شد.

وی افزود: بلافاصله پس از تائید موضوع و اخذ دستور مقام قضایی؛ معدوم سازی محموله مذکور به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری‌هایی نظیر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و جلوگیری از آلودگی فارم‌های شهرستان به این بیماری صورت گرفت.

مهرزاده در پایان با بیان ممنوعیت نقل و انتقال، پرورش و فروش جوجه رنگی به دلیل مخاطرات بهداشتی در مقطع کنونی از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از پرورش غیر مجاز این دسته از پرندگان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اطلاع اداره دامپزشکی برسانند
مهر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی