باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا:

حکم قصاص قاتل طلافروش در بوئین زهرا اجرا شد



























 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین زهرا گفت: در سحرگاه امروز مرد قاتلی که یکی از طلافروشان بوئین زهرا را به طور فجیعی به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرنگار ما و  به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، ابوالفضل محبی در این باره اظهار کرد: مشارالیه در سال ۱۳۹۴ خود را به دروغ از مامورین حفاظت انتظامی معرفی و پس از فریب مقتول، با انگیزه مالی وی را به یکی از باغات اطراف بوئین زهرا کشانده و به طور ناگهانی به قتل رسانده بود.

وی افزود: مجرم پس از قتل و برداشتن دسته کلید به سمت طلا فروشی مقتول رفته اما با هشیاری یکی از شهرواندان و مامورین انتظامی دستگیر و در کمتر از ۴۰ ساعت تمام زوایای پرونده مشخص و قاتل به ارتکاب قتل و نحوه آن اعتراف کرد.

محبی در ادامه گفت: پرونده با لحاظ حد اکثر سرعت و دقت در دادسرا تکمیل و پس از صدور کیفرخواست، طی حکم شعبه دوم دادگاه کیفری یک قزوین، متهم به قصاص نفس محکوم شد.

دادستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در راستای استیذان توسط ریاست معظم قوه قضاییه، انجام برخی بررسی ها به طور دقیق لازم بود که انجام شد و نهایتاً به تقاضای اولیای دم حکم صادره طبق رای دادگاه در ملاءعام اجرا شد.

ابوالفضل محبی در پایان گفت: لازم است به برخی نهاد ها و دستگاه ها تذکر داده و یاد آور شوم که اگر با برنامه ریزی و راهبری دقیق، امورات و خلقیات مردم مدیریت شود، کمتر شاهد این قبیل جرائم دهشتناک خواهیم بود، به بیان دیگر در وقوع چنین جرائمی صرف نظر از شخصیت و روحیات مجرمین، بخش بسیار مهمی از علل و عوامل مجرمانه را شرایط محیطی و اقتصادی افراد تشکیل می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی