باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

استاندار قزوین به مقام شامخ شهدای بوئین زهرا ادای احترام کرد

  استاندار قزوین که به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی، خدماتی به شهرستان بوئین زهرا سفر کرده است، در ابتدای ورود به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

فریدون همتی روز سه شنبه با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با قرائت فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره هشت سال جانفشانی ها و از خودگذشتگی های این عزیران را گرامی داشت.
گلزار شهدای گمنام شهرستان بویین زهرا با یک هزار و 500 متر مربع مساحت و 450 میلیون تومان اعتبار ساخت المان سه شهید گمنام را در خود جای داده است.
در ادامه افتتاح آبیاری تحت فشار در مزرعه 21 هکتاری، بازدید از پروژه آبیاری تحت فشار شرکت امید، بهره برداری از شبکه آبیاری فضای سبز شهر بوئین زهرا، افتتاح جایگاه سی ان جی، بهره برداری از یک گلخانه، بهره برداری از مهمانسرای شهرداری و کلنگ زنی کتابخانه مرکزی شهر بوئین زهرا از برنامه های امروز استاندار قزوین است.
همچنین بهره برداری از بلوار شهید مدافع حرم الیاس چگینی، آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدمات رفاهی تندیس، دیدار مردمی و بازدید از پروژه احداث سد بالاخانلو از دیگربرنامه های استاندار در سفر یکروزه به شهرستان بوئین زهرا می باشد.
شهرستان بوئین زهرا با چهار بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال دارای 14 دهستان و 320 آبادی دارای سکنه است.
این شهرستان با وسعتی حدود پنج هزار و 988 کیلومتر مربع و 122 هزار و 994 نفر جمعیت، در جنوب مرکز استان قزوین واقع شده است.
شهرستان بوئین زهرا از نظر تولید پسته و گردو و چغندر قند در استان معروف است. 


 ایرنا،












موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی