باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نادری بخشدار مرکزی بویین زهرا :

سال ۹۶ سال  به ثمر نشستن  اقدامات و برنامه های دولت تدبیرو امید  درحوزه اقتصادی  است

 

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا بیان کرد : با توجه به بار نشستن بخشی از برنامه های اقتصادی دولت  ؛ از سال 1396 شاهد رونق اقتصادی در بخش های مختلف خواهیم بود.

 

 

مهندس امیر نادری بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته بخشی از برنامه های کوتاه مدت و میان مدت خود را به مرحله اجراء گذاشته است اظهار کرد : با تلاش های صادقانه و مجدانه دولتمردان  فعالیت و تحولات بسیار گسترده ای در کشور در بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و .... رقم خورده  است.

وی ادامه داد : دولت بدون توجه به برخی از حاشیه ها و بعضا  بی مهری های سیاسی تمام توان و ظرفیت خود را در حوزه خدمت رسانی به مردم متمرکز نموده و فقط و فقط کار و کار را در دستور کار قرارداده است.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا بیان کرد :  به فرموده مقام معظم رهبری بهترین تبلیغ برای دولتها عملکرد آن دولت می باشد .

نادری در ادامه با توجه به ویژگی خاص دولت تدبیر وامید که اعتدال را سرلوحه انجام امورات خود قرار داده است  اضافه نمود:   متاسفانه منتقدین دولت بی انصافی را از حد گذرانده و با دولت برآمده از عزم و اراده مردم و مورد تائید مقام معظم رهبری  همانند   یک   دولت غربی  برخورد می کنند   ، این در حالی که با اقدامات ستودنی دولت شاهد به بار نشستن  بخشی از ظرفیت های کشور در حوزه های مختلف هستیم.

وی خاطرنشان کرد : همه دستاورد های دولت در شرایطی بدست آمده که  درآمد دولت  با کاهش قیمت نفت  به   ۳۰ و۴۰ دلار ، کاهش بسیار زیادی را تجربه نمود  .

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا با یادآوری مشکلات عدیده بر جای مانده از دولت گذشته برای دولت یازدهم خاطرنشان کرد : بخش زیادی از جامعه هنوز گرفتار برخی مشکلات و خرابکاری های به جامانده از دولت قبل هست.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه چرخ های اقتصادی کشور یک شبه از کار نمی افتد که  یک روزه اصلاح و مجدد شروع به کار کند گفت : ایجاد رونق اقتصادی و راه اندازی کارخانجات غیر فعال ونیمه فعال در سطح کشور نیازمند زمان و برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده  است .

نادری یادآور شد :  دولت تدبیر و امید در   راستا ی حمایت از تولید و اشتغال با  همه مشکلات ومحدودیت ها با حمایت و پشتیبانی از واحد های تولیدی با   پرداخت تسهیلات بیش از 23 هزار واحد تولیدی  غیر فعال را مجدد به چرخه تولید بازگردانده که همین امر  علاوه بر رونق تولید داخلی موجب ایجاد اشتغال های جدید را به همراه داشته  است .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا بیان کرد : با توجه به بار نشستن بخشی از برنامه های اقتصادی دولت  ؛ از سال 1396 شاهد رونق اقتصادی در بخش های مختلف خواهیم بود.

نادری بیان کرد : در واقع در سالجاری بخشی از نتایج اقدامات دولت  در حوزه اقتصاد برای مردم نمایان و قابل لمس خواهد بود.

وی گفت :  البته رونق تولید و اقتصادی کشور  نیازمند  توجه مردم به تولیدات داخلی و همچنین فراهم نمودن بستر های مناسب برای صادرات تولیدات داخلی است.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای استفاده مردم  از تولیدات داخلی یک وظیفه همگانی است که انتظار می رود تمامی نهاد ها و دستگا های که دارای تربیون هستند از جمله   ائمه محترم جمعه وجماعات  در راستای تشویق و ترغیب مردم  جهت خرید و استفاده از کالاهای تولید داخل نقش افرینی موثرتری داشته باشند.

وی تاکید کرد:  انشااله در سایه همدلی و وحدت بین تمامی دلسوزان کشور و تلاش های دولت تدبیر و امید در پایان سال 96 شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه رونق تولید و اشتغال در کشور باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۱)

دلمون برای دولت تدبیر و امید تنگ میشه😁😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی