باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صفری شهردار بوئین زهرا:

تمامی دستورات استاندارقزوین  در شهر بوئین زهرا با سرعت بالا در مرحله اجرا و تکمیل است

 

شهردار بوئین زهرا دغه دغه دولت تدبیر و امید و دکتر همت استاندار قزوین را در جهت فراهم نمودن شرایط بهتر زندگی برای مردم به عنوان ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب دانست .

 

 

مهندس  علی صفری شهردار بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار ما با یادآوری سفر هفته گذشته دکتر فریدون همتی استاندار قزوین به شهر بوئین زهرا جهت افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اظهار کرد :  در جریان این  سفر تعدادی از  پروژه های  عمرانی و خدماتی شهرداری بوئین زهرا با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد :   همواره سفر استاندار قزوین به مناطق مایه خیر و برکت بود ه است ؛ ضمن اینکه این سفر ها   فرصت مناسبی را  برای مدیران  و مردم فراهم می سازد   که درخواست و بعضا مشکلات حوزه مسئولیت و زندگی خود را به استاندار انتقال دهند.  

شهردار بوئین زهرا با اشاره به عزم ، جدیت ، پیگیری،  روحیه و مدیریت جهادی دکتر همتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد : در جریان سفر   به شهر بوئین زهرا استاندار قزوین  علاوه بر حضور در مراسم بهره برداری   پروژه ها  ، به همراه مهندس فرخ زاده و متقی فرد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از مسیر بازگشایی بلوار امام خمینی (ره)  شهر بوئین زهرا بازدید کردند و پس از ارایه توضیحات بنده  و بررسی دقیق موقعییت و اهمیت بازگشایی  این محور موافقت و دستور بازگشایی را صادر کرد.

صفری تصریح کرد : با بازگشایی این محور علاوه بر اینکه  مشکلات ، دغه دغه و نگرانی دانشجویان جهت تردد به دانشگاه فنی و مهندسی رفع می گردد ؛ زمینه دسترسی آسان و امن شهروندان و گردشگران به بوستان امام علی (ع)  نیز فراهم می شود.



این مقام مسئول گفت : بلافاصله پس از دو روز از سفر استاندار و اخذ مجوز لازم عملیات بازگشایی بلوار امام خمینی (ره)  شهر بوئین زهرا  با استفاده از تمامی ظرفیت شهرداری آغاز شد ؛  و در حال حاضر این پروژه در مرحله خاکبرداری قراردارد  که انشااله پس از اتمام عملیات تسطیح و خاک برداری ، جدول گذاری و زیر سازی و در نهایت آسفالت این مسیر انجام  خواهد شد .




شهردار بوئین زهرا در بخش دیگری از سخنان خود از دستور دکتر همتی استاندار قزوین به مدیر کل منابع طبیعی استان جهت واگذاری اراضی کنار جایگاه سی ان جی امام رضا (ع) بوئین زهرا به شهرداری جهت توسعه فضای سبز و رفع مشکلات و موانع جهت اجرای  عملیات زیر سازی و اسفالت محور دسترسی به بیمارستان امیر المومنین و دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا خبر داد و گفت : خوشبختانه با توجه به تاکید استاندار جهت اجرای عملیات زیر سازی و اسفالت این محور شهرداری روز بعد از سفر استاندار عملیات زیر سازی را آغاز نمود و در حال حاضر این پروژه  در مرحله بیس  قراردارد و  در چند روز آینده با اتمام زیر سازی ، عملیات آسفالت ریزی انجام می گیرد .



وی سپس از بازدید استاندار قزوین از بازار شهر بوئین زهرا خبر داد و بیان کرد : در جریان این بازدید کسبه بازار  از استاندار درخواست رفع مشکل 25 ساله  کسبه جهت بازسازی و رفع مشکلات بازار  را داشتند که استاندار این مسئولیت و ماموریت را به شهرداری بوئین زهرا محول کرد.




صفری افزود : بلافاصله پس از ابلاغ دستور استانداربه شهرداری  عملیات باز سازی بازار روز شهر بوئین زهرا آغاز شد و در حال حاضر این پروژه پس از عایق کاری پشت بام در مرحله گچ کاری قراردارد.

شهردار بوئین زهرا تصریح کرد : بنا بردرخواست کسبه و همچنین نظر کارشناسان شهرداری و در راستای استفاده بهینه از امکانات و جلوگیری از هدر رفت بیت المال  مقررر گردید ابتداء دستگا های خدمات رسان از جمله اداره آب و فاضلاب  نسبت به رفع مشکلات انشعابات و هدایت فاضلاب بازار اقدام نماید و پس از ان شهرداری عملیات  کف سازی و موازئیک کاری را شروع نماید.




 این مقام مسئول یادآور شد : شهرداری بوئین زهرا با کمال میل و علاقه بلافاصله   دستورات و تاکیدات دکتر همتی را به مرحله اجراء گذاشته است و   تمامی دستورات ایشان با سرعت مناسب در حال انجام است.

صفری بیان کرد :   پیش بینی می کنم در چند روز آینده   تمامی دستورات دکتر همتی استاندار قزوین  در شهر بوئین زهرا  به طور کامل به اتمام برسد .





شهردار بوئین زهرا با اشاره به دغه دغه دولت تدبیر و امید در جهت فراهم نمودن شرایط بهتر زندگی برای مردم به عنوان ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب  گفت : تمامی دستورات و تاکیدات دکتر همتی استاندار قزوین در راستای ارایه خدمت صادقانه و بی منت به مردم  و در جهت جلب رضایت شهروندان عزیز بوده است.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی