باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

همتی استاندار قزوین :

مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات بالا و گسترده خواهد بود .

 

 

همتی گفت : استان قزوین یکی از استان های خواهد بود که نرخ مشارکت بالای در انتخابات خواهد داشت  و پیش بینی می کنم که مشارکت مردم نسبت به آخرین انتخابات افزایش خوبی خواهد داشت.

فریدون همتی استاندار قزوین در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اشاره به شور و شعور سیاسی بالای مردم استان قزوین و مشارکت بالای آنان درعرصه های مختلف انقلاب بویژه در  انتخابات  گذشته اظهار کرد :  در حال حاضر آمادگی اقشار مختلف مردم در تمامی مناطق شهری و روستایی استان برای حضور گسترده در انتخابات و شاختن مسئولیت خود در این عرصه بسیار بالا است.  

وی افزود : مردم احساس می کنند که برای رقم خوردن بهتر آینده خود ، باید در انتخابات مشارکت بالا و گسترده داشته باشند.

 استاندار قزوین با اشاره به حساست بالای امروز جهان ،منطقه و کشور خاطرنشان کرد : حتما رای مردم هدف دار ، دقیق ،  درست و بر اساس شناخت  خواهد بود.

 همتی گفت : استان قزوین یکی از استان های خواهد بود که نرخ مشارکت بالای در انتخابات خواهد داشت  و پیش بینی می کنم که مشارکت مردم نسبت به آخرین انتخابات افزایش خوبی خواهد داشت.

 این مقام مسئول با اشاره به تاکیدات دولت به اجرای مر قانون و عدم مداخله مسئولان در فرایند تصمیم گیری مردم در انتخابات تصریح کرد :  همه باید دقت کنند که رفتار ، گفتار و اعمال آنها در چارچوب  احترام به قانون و همه سلایق باشد ودر  نهایت هر کسی را که مردم   انتخاب کنند  مورد پذیرش همه قرار می گیرد.

وی تاکید کرد : البته همه وظیفه داریم که بعد از انتخابات ؛ منتخب مردم را مورد حمایت قراردهیم .



استاندار قزوین در ادامه با یاداوری برخی از بداخلاقی انتخاباتی تصریح کرد :  ما اعتقاد داریم که همه کاندیداهای که مورد تائید شورای محترم نگهبان قرار گرفته اند به لحاظ قانونی دارای صلاحیت هستند و با توجه به تنوع سلایق و گرایشات در جامعه کسی حق ندارد برای دفاع از سلیقه خود سلیقه دیگران را مورد اهانت، تهدید ، تخریب و تهمت قراردهد.

همتی تاکید کرد :  همیشه در جامعه ما بد اخلاقی نتیجه معکوس داشته است و مردم  م ببینند که به فردی هجمه سنگین وارد می شود و تخریب های غیر واقعی صورت می گیرد  در پای صندوق رای ، تصمیمی بر خلاف هدف تخریب گران می گیرند .

وی افزود : مردم از نخبگان ، شخصیت ها و افراد دارای تربیون  و کسانی که وظیفه بستر سازی برای مشارکت حداکثری مردم را بر عهده دارند؛   این است که وارد عرصه تخریب رقبا و کاندیداها نشوند و فضا را برای رقابت سالم و قانونی تنگ نکنند.

 استاندار قزوین با تاکید بر اینکه شان مردم کشور و استان قزوین بسیار بالا و ارزشمند است بیان کرد : باید رفتار های انتخاباتی همه در شان مردم وهمطراز آموز های دینی ، ارزشی و اخلاقی  جامعه باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی