باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


همتی  استاندار قزوین  : 

پرداخت تسهیلات به دهیاران بر اساس تفاهنامه یکسال گذشته انجام شده است

 

 

 

استاندار قزوین گفت : برخی از افراد با توجه به ذهنیت منفی که نسبت به اقدامت دولت دارند  و از هر امر یک زمینه تخریب فراهم می کنند با برجسته سازی  پرداخت تسهیلات به دهیاران تخریب دولت را شروع کردند.

 

فریدون همتی  استاندار قزوین  در گفتگو با خبرنگار ما  در خصوص برخی از   بداخلاقی و اظهار نظرهای نادرست در خصوص اعمال فشار  به دهیاران برای جهت گیری انتخاباتی خاطرنشان کرد :  با توجه به اینکه  دهیاران  کشور به عنوان نمایندگان دولت در خط مقدم خدمت رسانی به روستا ها قراردارند  و این عزیزان بدون چشمداشت زحمات صادقانه  ،مجدانه و شبانه روزی  برای عمران و ابادی روستا ها دارند بر اساس   تفاهم نامه یکسال پیش با پست بانک مقرر گردیده بود که به دهیاران تسهیلات پرداخت شود.

وی ادامه داد : پرداخت تسهیلات به دهیاران در طول این مدت و بر اساس تفاهمنامه پرداخت شده  است و این امر صرفا مربوط به  چند ماه  اخیر نبوده است.

استاندار قزوین یاداور شد : حتی برخی از دهیاران به علت اقساط بالای این تسهیلات و نداشتن توان پرداخت از دریافت وام خودداری کردند.



همتی بیان داشت : برخی از افراد با توجه به ذهنیت منفی که نسبت به اقدامت دولت دارند  و از هر امر یک زمینه تخریب فراهم می کنند با برجسته سازی این موضوع تخریب دولت را شروع کردند.

 

استاندار قزوین یاداور شد : بنده دستور دادم که در جهت رعایت حال و شخصیت  دهیاران عزیز پرداخت این تسهیلات فعلا متوقف شود تا ببینیم تخریب گران دیگر چه بهانه ای برای تخریب پیدا می کنند  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی