باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جهان بخش رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان بوئین زهرا :

مشارکت بالای  مردم در انتخابات زمینه ساز انتخاب دو رییس جمهور است  

 

عباس جهان بخش رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان بوئین زهرا گفت :این اولین بار است که مردم با حضور در پای صندوق اخذ رای  دو رییس جمهور  یعنی دکتر حسن روحانی را برای چهار سال دیگر و دکتر جهانگیری را برای هشت سال اینده انتخاب می کنند .

 

 به گزارش خبرنگار ما دکتر عباس جهان بخش رییس ستاد دکتر حسن روحانی در شهرستان بوئین زهرا در جمع گسترده و باشکوه حامیان و هواداران دکتر روحانی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد : تمامی انتخاباتی که تاکنون  در نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار گردیده  از اهمیت و ارزش بسیار بالای برخوردار بوده است.

 وی ادامه داد: بدون تردید انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با توجه به شرایط حساس بین الملی ، منطقه و داخلی از اهمیت و حساسیت بالاتری برخوردار است.

جهان بخش با یاداوری اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است افزود : به همین دلیل مقام معظم رهبری همواره  بر حضور حداکثری مردم با هر نگاه و گرایش سیاسی و حتی مخالفان در انتخابات تاکید دارند.

رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه خداوند را شاکریم در نظام مقدس جمهوری اسلامی  تحت زعامت  مقام معظم رهبری زیست می کنیم خاطرنشان کرد :  چتر و نگاه مقام معظم رهبری  به شکل متعادل همه جریانات سیاسی کشور را برگرفته و مورد حمایت قرار می دهند.



 وی تصریح ساخت : همانگونه که مقام معظم رهبری  سردار سلیمانی  را به فرماندهی نظامی برون مرزی کشور منصوب کرده اند  دکتر جهانگیری  که از خانواده محترم ایثارگران و شهداء هست ،  را به عنوان یک اصلاح طلب به سمت  فرماندهی اقتصاد مقاومتی  انتخاب کرده اند .

 جهان بخش در بخش دیگری ازسخنان خو تلاش حامیان دکتر روحانی را برای ادامه مسیر تدبیرو عقلانیت را مورد اشاره قرار داد و گفت :  همگی ما مسلمان و در کشور و نظام اسلامی زندگی می کنیم و همانگونه که پیامبر(ص)  ما پیامبر (ص)  رحمت ، نور و اخلاق بودند  همه ما باید در تمامی عرصه های زندگی خصوصی، اجتماعی و سیاسی همانند  انحضرت  در سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.

  رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان بوئین زهرا با اشاره به برخی از بداخلاقی و تخریب ها نسبت به هواداران و ستادهای دکتر روحانی بیان داشت : مردم هوشیار و موقعیت شناس کشور به خوبی  مسائل انتخابات را رصد می کنند و می دانند چه جریانات و افرادی برای رسیدن به هدف تمامی مرزهای اخلاقی و انسانی را زیر پا می گذارند.

 وی افزود : مایه تاسف است که برخی برای به دست آوردن رای موج تخریب ، تهمت و افترا  راه انداخته اند ، البته مردم در 29 اردیبهشت با رای قاطع خود به دکتر روحانی پاسخ شایسته ای به این افراد خواهند داد.

جهان بخش با طرح این سئوال که برخی افراد  چنین شتابان به کجا می روند  خاطرنشان کرد :  یقییا آتش زدن و پار کردن بنر های دکتر روحانی برای تخریب گران حاصلی جز شکست به همراه نخواهد داشت.

  رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان بوئین زهرا  با دعوت از تمامی اقشار مختلف مردم جهت پاسخگویی به منویات مقام مغعظم رهبری جهت حضور گسترده و باشکوه در پای صندوق های اخذ رای در 29 اردیبهشت تاکید کرد :  این اولین بار است که مردم با حضور در پای صندوق اخذ رای  دو رییس جمهور  یعنی دکتر حسن روحانی را برای چهار سال دیگر و دکتر جهانگیری را برای هشت سال اینده انتخاب می کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی