باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

زمان هنرمند و خواننده  کشور :

اقشار مختلف مردم و هنرمندان به دکتر روحانی رای بدهند .

 

حسین زمان  گفت : جامعه هنری  و تمامی اقشار مردم با حضور حماسی و گسترده در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب مجدد دکتر روحانی نهال امیدی که در کشور در سال 92 کاشته شده است را در این دوره به مرحله ای باردهی برسانند.

حسین زمان هنرمند و خواننده در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به حجم گسترده و بی سابقه حمایت و همراهی اهالی فرهنگ و هنر از دکتر روحانی اظهار کرد :  اهالی فرهنگ و هنر نگران آینده این حوزه هستند لذا هنرمندان و فرهنگ دوستان با درک شرایط حساس کنونی به طور گسترده حمات خود را از دکتر روحانی اعلام کرده اند.

 وی ادامه داد : واقعییت این است که  فقط در دولت اصلاحات به هنرمندان و اهالی فرهنگ بهاء داده شد   و هنرمندان نیز فعالیت درخشان ارایه کردند .

 زمان افزود : دردمندانه باید گفت بعد از دوران طلایی هنرمندان در دوران ریاست جمهوری رییس دولت اصلاحات  در دیگر دوره ها شرایط و وضعییت نامناسبی برای اهالی هنر قرارداشت و از هنرمندان استفاده ابزاری می شد.

 خواننده محبوب کشور خاطرنشان کرد : امروز  اهالی هنر و فرهنگ  انتظاردارند جریان و دولتی زمام امور اجرایی کشور را در اختیار بگیرد که ارزش و قدر هنرمندان را بداند و ازادی فعالیت قانونی هنرمندان را تضمین کند.

وی تصریح کرد :  اگر گروهی که اعتقادی به فعالیت و شکوفایی هنرمندان  ندارد در مصدر امور قرار بگیرند باید فاتحه ای هنر را خواند .




 زمان گفت : بدون تردید در انتخابات پیش رو هر چه میزان آراء اقای روحانی بالاتر باشد ایشان با پشتوانه  مردمی بالاتری  می تواند سیاست و برنامه های خود را اجراء کند  و از حقوق مردم در برابر اقتدارگریان دفاع و مطالبه کند.

 وی در بخش دیگری از این گفتگو با اعلام اینکه رابطه ی بین مردم و هنرمندان یک رابطه ی دو طرفه است بیان داشت : اعتباری که هنرمندان کسب کرده اند از سوی مردم است  و از طرفی هنرمندان می توانند هنرمندانه و زیبا واقعیت های جامعه  را نشان دهند بنا براین هنرمندان به مردم نیاز دارند و هم مردم از اثار هنرمندان بهره مند می شوند.

خوانند مطرح کشور تاکید کرد:  مردم در ارتباط و بهره گیری از اثار هنرمندان اگاهی بیشتری پیدا می کنند لذا بنده به عنوان عضوی از جامعه اهالی هنر و  فرهنگ  از جامعه هنری  و تمامی اقشار مردم درخواست می کنم  که با حضور حماسی و گسترده در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب مجدد دکتر روحانی نهال امیدی که در کشور در سال 92 کاشته شده است را در این دوره به مرحله ای باردهی برسانند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی