باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



روز درخشش ملت،

فرماندار بوئین زهرا: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی است

قزوین-ایرنا-فرماندار بویین زهرا گفت: برگزاری انتخابات در میهن اسلامی ما عرصه نمایش عزت و اقتدار ملی است .



ارسلان قاسمی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برگزار کنندگان اصلی این انتخابات ملت ایران هستند،افزود: امروز مردم ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق می کنند.
وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران امروز با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای، شیطنت های دشمنان را خنثی کرده و بار دیگر توطئه های آنان را خنثی می کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویین زهرا در ادامه گفت: انتظار می رود آحاد ملت امروز در پای صندوق رای حاضر شده و بار دیگر عزت و سربلندی کشور را در زیر سایه ولی عصر (عج ) و رهبر معظم انقلاب حفظ کنند.
قاسمی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بویین زهرا فراهم است،افزود: در حال حاضر زنگ برگزاری انتخابات در تمامی شعب اخذ رای در شهرها و روستاهای این شهرستان به صدا در آمده و تمامی شعبه های اخذ رای آماده جمع آوری آرای مردم این شهرستان هستند.
فرماندار بویین زهرا در پایان افزود: در این شهرستان 129 شعبه اخذ رای برای گرفتن آرای مردم مهیا بوده و سه هزار و 600نفر نیز به عنوان اعضای هیات های اجرایی، نظارت و امنیت وظیفه برگزاری انتخابات سالم،قانونی و امن را بر عهده دارند.
در انتخابات امروز جمعه،87 هزار نفر در شهرستان بوئین زهرا واجد شرایط رای دهی هستند.
شهرستان بوئین زهرا به مرکزیت بوئین زهرا در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.
رای گیری مردم در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز جمعه آغاز شده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی