باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هیئت امناء امامزادگان در شهرستان بوئین زهرا آموزش دیدند































  آخرین دوره توجیهی هیئت امناء امامزادگان وبقاع متبرکه استان قزوین در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

 حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در آخرین دوره آموزشی هیئت امناءامامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی توجیهی ویژه هیئت امناء مختلف امامزادگان و بقاع متبرکه در همه شهرستان های استان قزوین به طور مجزا عملیاتی شده است.

وی افزود: برای دستیابی به اهداف کلانی که سازمان اوقاف و امورخیریه در نظر گرفته است در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ترویجی نیاز به همکاری و تعامل دوسویه مستمر بین ادارات اجرایی و امناء محترم امامزادگان به عنوان بازوان اجرایی داریم تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

دوره های آموزشی توجیهی هیئت امناء امامزادگان شهرستان های تاکستان، البرز، قزوین و بوئین زهرا در حوزه های فرهنگی، عمرانی، حراست و توسعه منابع انسانی با تشریح وظایف توسط مسئولین مرتبط با هر حوزه در هرشهرستان در مدت ۱ ماه برگزار شد و بالغ بر ۱۰۰ عضو هیئت امناء در این دوره ها حضور یافتند.

مهر،


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی