باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



فرماندار شهرستان بوئین زهرا:

روحانیون بهترین ظرفیت برای ترویج فرهنگ وقف هستند




























قزوین- فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: بهترین راه ترویج فرهنگ وقف در شهرستان بوئین زهرا ارتباط ائمه جمعه و جماعت و علماء منطقه با مردم و استفاده از تریبونهای مساجد است.

حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور در فرمانداری شهرستان بوئین زهرا با ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا دیدار و گفتگو کرد.
 
ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در این دیدار ضمن تشکر از خدمات ارزشمند اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین اظهار داشت: در کنار عملکرد مطلوب نحوه تعامل با مردم و رسیدگی به مسائل مرتبط با حوزه های فرهنگی توسط رئیس اوقاف شهرستان و همکاران آنها صورت گرفته است.

وی در ادامه در خصوص شیوه های ترویجی وقف در شهرستان بوئین زهرا گفت: بهترین راه ترویج وقف، ارتباط با افراد متدین و چهره های مذهبی و شخصیت های علمی، فرهنگی و هنری است و ارتباط با آنها و کمک گرفتن از پتانسیل و ظرفیت آنها نتایج خوبی دارد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: ائمه جمعه، علمای مقیم در روستاها و مبلغان اعزامی با تاثیر کلام خود می توانند در ترویج این فریضه دینی نقش آفرین باشند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم دراین جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ارئه کرد.

حضور در جلسه توجیهی هیئت امناء امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا و همچنین دیدار با امام جمعه شهر بوئین زهرا از دیگر برنامه های مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان قزوین درشهرستان بوئین زهرا بود.


مهر،

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی