باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



رئیس محیط زیست بویین زهرا:

واحدهای آلاینده در شهرستان بوئین زهرا اخطار گرفتند






















بویین زهرا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین زهرا گفت: با صدور اخطاریه به واحدهای آلاینده در این شهرستان همه صنعتگران ملزم به رعایت مسائل زیست محیطی در واحدهای خود شدند.

احمد زارعی اظهارداشت: رعایت محیط زیست از سوی همه بخش های تولیدی و توزیعی و صنفی و نیز مردم باید جدی گرفته شود تا سلامت شهروندان به مخاطره نیفتد.

وی افزود: صیانت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و با جایگاه صنعتی استان تلاش می شود با نظارت و رصد همه واحدهای تولیدی از هدایت پسماندهای صنعتی به محیط زیست جلوگیری شود.

رئیس محیط زیست شهرستان بویین زهرا تصریح کرد:باصدوراخطاریه به واحدهای آلاینده شهرستان آنها را به رعایت ضوابط زیست محیطی و جلوگیری از ایجاد آلودگی ملزم کرده ایم و امیدواریم شاهد همکاری صاحبان واحدها باشیم.

زارعی افزود: در راستای نظارت و پایش واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی برای یک واحد صنعتی به دلیل ایجاد آلودگی محیط زیست و بی توجهی به قوانین محیط زیست اخطاریه صادر شد.

وی اظهارداشت: این واحد صنعتی پس از بررسی و نمونه برداری باتوجه به رعایت نکردن استانداردهای زیست محیطی که موجب ایجاد آلودگی شده بود تذکر گرفته و باید این مشکل را برطرف کند.

زارعی یادآورشد:اداره محیط زیست دراجرای وظایف قانونی، حاکمیتی ونظارتی با واحدهای آلاینده ای که توجهی به صدور اخطاریه محیط زیستی نداشته باشند برابر مقررات برخورد خواهد کرد.

 مهر



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی