باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الا سلام و المسلمین علیخانی :

عقد قرارداد وزارت نفت با شرکت توتال بدون تائید و موافقت نظام امکانپذیر نبوده است .

 

 

علیخانی گفت :  : عقد قرارداد توتال ،  همانند برجام بدون نظر مثبت نظام و حاکمیت امکانپذیر نبوده است و یقیننا در خصوص امضاء این قرارداد  مجموعه حاکمیت به جمع بندی مثبت رسیده است .

به گزارش خبرنگار ما حجت الا سلام و المسلمین علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گردهمایی دهیاران  بخش های شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه دهیاران نماینده دولت در روستاها هستند اظهار کرد  :  حوزه اختیارات  دهیاران بسیا ر گسترده است و بحشی از اختیارات دهیاران همطراز اختیارات فرمانداران و بخشداران است.

وی افزود : دهیاران در کنار انجام وظایف می بایست با انگیزه خدمت ، فعالیت و خدمات بیشتری به روستا و روستائیان ارایه دهند.

حجت الا سلام و المسلمین علیخانی خاطرنشان کرد :  نیازمندی روستا ها زیاد است هر چند در دولت یازدهم با تمامی مشکلات وکمبود ها  فعالیت و اقدامات خوبی در روستا ها انجام شده است؛  البته  همچنان مردم روستا ها مشکلات و کمبود های دارند .

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد :  مدیریت استان قزوین با تخصیص مناسب اعتبارات  اقدامات ارزنده ای در روستا ها انجام داده ،  البته بنده اعتقاد دارم که شان مردم روستا ها بیشتر از خدماتی است که تاکنون انجام شده است.




مشاور رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انعقاد قرارداد نفتی ایران با شرکت  توتال فرانسه بیان داشت :  این قرارداد  که به ارزش تقریبی 5 میلیارد دلار منعقد شده تا پایان قرارداد برای ایران بیش از 85 میلیارد دلار اورده خواهد داشت.

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با یاداوری اینکه  منتقدین و مخالفان این قرارداد آزاد هستند که به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود بپردازند تاکید نمود : عقد این قرارداد همانند برجام بدون نظر مثبت نظام و حاکمیت امکانپذیر نبوده است و یقیننا در خصوص امضاء این قرارداد  مجموعه حاکمیت به جمع بندی مثب رسیده است .

حجت الا سلام و المسلمین علیخانی یاداور شد : امضاء این قرارداد در کنار منافع مادی که برای کشور به همراه دارد ؛ می تواند در بی اثر کردن تحریم های  دشمنان بر علیه نظام موثر باشد.



وی با اعلام اینکه به  نظر می رسد که دولتمردان اروپا در حال جدا کردن مسیر خود از امریکا هستند  اظهار داشت :  اروپائیان مصمم هستند علی رغم مخالفت های امریکا    روابط اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی خود را با ایران گسترش دهند.

 مشاور رییس فقید رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام   گفت :  بی شک آمریکا به تنهایی نمی تواند کاری به پیش ببرد.

نماینده سابق مردم شهرستان های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در پایان اعلام کرد : دولت  تمامی تهمت ، تخریب ، و ناسزاگویی برخی از منتقدان و مخالفان را به جان می خرد تا با جذب سرمایه های داخلی و خارجی شرایط اقتصادی کشور و مردم را بهبود ببخشد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی