باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر


قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا:

درمان درد   اعتیاد و مواد مخدر با آگاهی بخشی تاثیر گذارتراست. 

 

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت : درمان درد اعتیاد و مواد مخدر با آگاهی بخشی تاثیر گذارتراست ؛ چرا که اگر خانواده ها  در این خصوص اطلاعات و آگاهی لازم را داشته باشند مصونیت بخشی جامعه بیشتر می گردد .

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ارسلان قاسمی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه ستاد کمیسیون شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوئین زهرا  با تاکید بر اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر یک جهاد مقدس است اظهار کرد : با توجه به اینکه سرچشمه  و ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه ریشه در مواد مخدر دارد ، مبارزه با این پدیده شوم می تواند جامعه را در برابر بخش زیادی از مشکلات و ناهنجاری ها نجات دهد.





 وی ادامه داد : در سال 96 سیاست های ابلاغی در حوزه مواد مخدر بر اجتماعی شدن این موضوع و مشارکت همه مردم در جهت مبارزه با پدیده  مواد مخدر است.

 فرماندار شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد : امروز پدیده مواد مخدر یک واقعییت تلخ و دردآور است که اگر به هر دلیل بخواهیم این درد را کتمان کنیم ؛ در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

 قاسمی سپس مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر را دارای پیچیدگی و حساسیت بالا دانست و تصریح ساخت : باید یک تحرک و پویایی مناسبی  در این حوزه ایجاد شود و همه در برابر درمان این درد احساس مسئولیت و وظیفه کنند و نباید در راه مبارز ه با موضوع مواد مخدر فرصت سوزی شود .




 این مقام مسئول تاکید کرد : درمان درد اعتیاد و مواد مخدر با آگاهی بخشی تاثیر گذارتراست ؛ چرا که اگر خانواده ها  در این خصوص اطلاعات و آگاهی لازم را داشته باشند مصونیت بخشی جامعه بیشتر می گردد .

 وی دامنه نفوذ مواد مخدر را گسترده  اعلام کرد و گفت : نباید کسی و یا خانواده ای تصور و اطمینان داشته باشد  که او و یا خانواده اش  از این خطر مصون هستند ، چرا که  همین تصور گام ابتدایی برای درگیر شدن اعضا خانواده در دام مواد مخدر است.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد : گرفتاری  و وابستگی به مواد مخدر به تدریج و آهسته و آهسته در بین خانواده و جوانان رسوخ پیدا می کند و بعضا وقتی خانواده ها متوجه درگیر شدن اعضاء خانواده در موضوع اعتیاد می شوند که این بیماری به مرحله خطرناک رسیده است

 قاسمی در ادامه 10 درصد جمعیت کشور را به نوعی مستقیم و غیر مستقیم درگیر معضل مواد مخدر دانست و اظهار کرد : باید مسئولان و خانواده ها  نسبت به افردای که در مرحله بهبود قرار دارند و یا بهبود  یافته هستند در حوزه اشتغال و سایر موضوعات توجه ویژه ای داشته باشند تا این گروه دوباره به مصرف  مواد مخدر سوق پیدا نکنند .



نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بوئین زهرا عملکرد ستاد کمیسون شورای فرعی مواد مخدر شهرستان بوئین زهرا را موفق و مناسب اعلام کرد و بیان داشت : متاسفانه شاهد کاهش سن اعتیاد و رویکرد جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی و خطرناک هستیم لذا باید خانواده ها باید نسبت به رفت و آمد جوانان و و دوستان فرزندان خود بیشتر احساس مسئولیت داشته باشند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی