باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بازدید نماینده مردم شهرستانهای آوج و بوئین زهرا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا

بابایی صالح: امیدواریم تجهیز خانه فرهنگ شال و راه اندازی خانه فرهنگ دشتابی تسریع یابد




به گزارش خبرنگگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا روح الله بابایی صالح نماینده مردم شهرستانهای آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در یک صبحانه کاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این اداره قرار گرفت.

در این دیدار نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوئین زهرا به برخی از مسائل فرهنگی و عمرانی اشاره و اظهار کرد؛در بوجه عمرانی تجهیز و تکمیل خانه فرهنگ شال از اولویت های اساسی این اداره است و این انتظار می رود که متولین فرهنگی بتوانند با رایزنی های مربوطه این مسائل را برطرف سازند.

وی  در ادامه سخنان خویش به راه اندازی خانه فرهنگ دشتابی به مرکزیت شهر ارداق اشاره و تصریح کرد؛ با هماهنگی های به عمل آمده با نماینده بوئین زهرا در آینده ای نزدیک افتتاح خانه فرهنگ را در این شهر شاهد خواهیم بود.

این مسئول در ادامه گفت؛ کمبود منابع مالی یکی از اساسی ترین موضوعات و حلقه مفقود شده این اداره است که جوابگوی خدمات دهی فرهنگی نمی باشد.



روح الله بابایی صالح نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در زمینه اخذ مجوز لازم برای راه اندازی خانه فرهنگ در بخش محروم دشتابی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک تجهیز خانه فرهنگ شال و راه اندازی خانه فرهنگ دشتابی را شاهد خواهیم بود.





در پایان نماینده مجلس شورای اسلامی از قسمت های اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا، مجتمع فرهنگی هنری ولایت، اتاق فرمان، کلاسهای آموزشی و سالن آمفی تئاتر بازدید کرد و در جریان آموزش و کمبودهای موجود مالی قرار گرفت وی از رئیس و مجموعه کارکنان اداره ارشاد اسلامی و مسئولین انجمن هاجهت انجام فعالیت های فرهنگی و هنری تقدیر و تشکرنمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی