باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است





























مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و استکبار است.

غلامرضا حقایق پور در همایش رابطان ایثارگران دستگاههای اجرایی استان قزوین که روز یکشنبه با حضور غلامرضا یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی، فرخزاد معاون عمرانی استانداری، سرهنگ برزگر جانشین فرمانده سپاه استان، در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهارداشت: فعالیت های بنیاد شهید در امور فرهنگی و ترویجی است و باید در این مسیر با جدیت بیشتری گام برداریم.

وی اضافه کرد:در شرایطی که شاهد جنگ نرم دشمنان هستیم باید بتوانیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن مقابله با تهاجم فرهنگی استکباری از ارزشها نیز دفاع کنیم.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآورشد: استفاده از نمادهای ایثار و شهادت درفضای عمومی جامعه، ادارات و نهادها، برگزاری برنامه های فرهنگی و تروجی، دیدار مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران و تکریم خانواده های ایثارگر از اموری است که باید از سوی رابطان ایثارگر ادارات جدی گرفته شود.

وی گفت:رسالت اصلی مادر بنیاد شهید توجه به امور فرهنگی وترویجی است و با استفاده از همه ظرفیت ها و دلسوزان و علاقمندان به خانواده شهدا باید در این راه با تلاش شبانه روزی گام برداریم.

حقایق پور در ادامه اظهارداشت: در استان قزوین بیش از سه هزار شهید والامقام، ۷ هزار جانباز مقاوم و ۶۶۵ آزاده سرافراز داریم و امیدواریم در خدمت به این بزرگواران موفق باشیم
مهر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی