باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر



معاون عمرانی استانداری قزوین:

مناسب سازی ادارات قزوین برای جانبازان در اولویت قرار دارد





























معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: مناسب سازی معابر عمومی، مسیر دسترسی به ادارات و ناوگان حمل و نقل عمومی برای جانبازان و ایثارگران در استان قزوین جدی گرفته شده است.

علی فرخزاد در همایش رابطان ایثارگران دستگاههای اجرایی استان قزوین که روز یکشنبه با حضور عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، شاهرخی معاون سیاسی استانداری و حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهار داشت: مناسب سازی معابر عمومی، ورودی به ادارات و منازل سازمانی و شخصی و نیز خودروهای عمومی در دستور کار مسئولان استان است.

وی اضافه کرد: با ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شرایط خوبی برای دسترسی جانبازان و ایثارگران به وسایل حمل و نقل عمومی فراهم کرده و باید در اجرای طرحهای جدید هم وضعیت این گروه از افراد مورد توجه قرار گیرد.

فرخزاد تصریح کرد: به شهرداری های استان هم ابلاغ کرده ایم تا با رعایت ضوابط و مقررات شرایط دسترسی جانبازان به ساختمانها تسهیل شود.

وی گفت: ضمن بازنگری در ضوابط و مقررات ملی ساختمان امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری برای ایثارگران در معابر شهری فراهم کنیم که در این راستا با راه اندازی کارگروه تخصصی مشکلات این گروه مورد توجه قرار گرفته است.

فرخزاد ساماندهی مزار شهدا را از دیگر برنامه های مورد توجه در استان دانست و یادآورشد: با ساماندهی مزار شهدا، تامین روشنایی، مسیر دسترسی گلزارها تلاش کرده ایم وضعیت این مکانها بهتر شود.


مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی