باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استاندار :

عملکرد مدیران استان را ارزیابی کرده ایم و انشااله تغییرات لازم انجام خواهد شد

 

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار  گفت : عملکرد مدیران استان را ارزیابی کرده ایم و انشااله با نظر دکتر همتی استاندار هر تغییری لازم باشد بر مبنای شاخص ها از جمله تخصص ، شایستگی و میزان تعهد و وفاداری مدیران به برنامه های دولت انجام خواهیم داد

به گزارش ولی اله حسین زاده خبرنگار ما سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی استاندار در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران استان در شبکه مجازی تالار گفتگو در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران  در خصوص تغییرات احتمالی تعدادی از مدیران استان قزوین پس از استقرار دولت دوازدهم اظهارکرد : تغییرات بعد از تشکیل هر دولت حق طبیعی دولت است؛  و ما هم عملکرد مدیران استان را ارزیابی کرده ایم و انشااله با نظر دکتر همتی استاندار هر تغییری لازم باشد بر مبنای برخی از شاخص ها از جمله تخصص ، شایستگی و میزان تعهد و وفاداری مدیران به برنامه های دولت انجام خواهیم داد.

شاهرخی  در خصوص  برخی گمانه زنی ها در خصوص  جابجایی دکتر همتی استاندار قزوین و جایگزین شدن وی به عنوان  استاندار قزوین  خاطرنشان کرد :  دکتر همتی از استانداران شاخص ، نمونه و توانمند استان قزوین است که برکت وجود وی همچنان وجود دارد  و انشااله امیدواریم بتوانیم همچنان از محضر وی در استان بهره بگیریم و شاهد خدمات ارزنده بیشتری از وی در دولت جدید باشیم و ما هم همچنان در رکاب و خدمت دکترهمتی هستیم .




وی درزمینه شبه افکنی منتقدان دولت در زمینه واقعی بودن میزان اشتغال ایجاد استان قزوین در سال 95 بیان داشت : البته در این خصوص قبلا توضیحات مبسوطی از سوی دکتر همتی استاندار محترم و مدیران دستگاههای مربوطه داده شده است اما عده ای اصرار دارند که چشم خود را بر واقعیت ها ببندند .

این مقام مسئول یادآور شد : شغل های که در استان ایجاد شده اگر که در حوزه ی اقتصادی است اما با توجه به اشراف و تجربه ی که بنده دارم  در این خصوص توضیحاتی ارایه می دهم.

شاهرخی با تاکید بر اینکه  مشاغلی که ایجاد شده همه شناسنامه دارهستند گفت : بر اساس لیست سازمان تامین اجتماعی برای شغل های ایجاد شده  14500  کد جدید استخدام صادرشده است ؛ و کسی که لیست حقوق نداشته باشد و در استخدام کارفرما نباشد  محال است که کد استخدامی برایش صادر شده باشد.

وی افزود :   بقییه اشتغال نیز با پرداخت  تسهیلات به کا رگاه های کوچک و زود بازده  و خود اشتغالی ایجاد شده است که در مجموع  بیش از بیست هزار شغل ایجاده شده ، که مستندات همه آنها موجود است.

 معاون سیاسی، امنیتی استاندار تاکید کرد : افرادی به هر جهت علاقمند هستند که چشم خود را بر واقعیت ها ببندند و سیاه نمایی کنند ؛  البته سیاه نمایی هم ممکن است فقط حاصلش ناامیدی  مردم و همسویی با دشمنان نظام باشد.

وی بیان داشت : رقابت های سیاسی،  گروهی و دیگر مخالفت ها  نباید موجب لطمه  به اصل نظام و خدمات ارزنده ای که توسط دولت به مردم شده است ؛ شود .

شاهرخی تاکید کرد : من در دوره جدید از همه افرادی  که نقل غیر منصفانه و غیر مستند می کنند؛   دعوت می کنم کمک کنند مشکلات مردم که زیاد است حل شود.

وی با یاداوری مشکلات انباشت شده کشور در دوره ی که منطق و عقلانیت برای هزینه  کرد منابع وجود نداشت گفت : بخشی از  مشکلات انباشت شده کشور در چهار سال اول دولت تدبیر و امید اصلاح شده و زمینه سازی شده که در چهار سال دوم شاهد رفع بیشتر مشکلات و رونق و شرایط بهتری برای مردم باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی