باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

طی مراسمی از آزادگان شهرستان بوئین زهرا تجلیل شد

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ق.ظ

طی مراسمی از آزادگان شهرستان بوئین زهرا تجلیل شد




  به گزارش خبرنگار  ما  بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان بوئین زهرا به میزبانی فرمانداری با حضورحجت الاسلام محمد همایون زرینه امام جمعه ، ارسلان قاسمی فرماندار ، حسین حسینخانی  عضو شورای اسلامی شهر ، حسین ساروخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا و جمع کثیری از آزادگان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .





در این مراسم حجت الاسلام زرینه ضمن تسلیت شهادت امام جوادع و اسارت امام کاظم و با اشاره به جایگاه ائمه معصومین در زندگی شیعیان اظهار کرد:  شما آزادگان با مقاومت و ایثار خود در مقابل انواع شکنجه و توهین ها رژیم بعثی را به شکست رسانیده و شما میراث دار فرهنگ کاظمی هستید .

در ادامه ارسلان قاسمی با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور و تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت : آنچه این انقلاب را شاخص کرده و متمایز از سایر انقلاب ها شهادت های بزرگان و رشادت های جوانان این مرز بوم است .

وی با اشاره به شهادت بزرگان کشور شهیدان رجایی ، باهنر ، بهشتی و .... افزود :  شهداء گرانقدر  الگو های ما هستند و در مدیریت های اجرایی و زندگی باید از آنان درس بگیریم

قاسمی با بیان اینکه جامعه نگاه ویژه ای به قشر ایثارگر و خانواده شهدا دارد و این روحیه ایثارگری باید به نسل جدید منتقل شود گفت : مسائل و مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه با کمک همین قشر قابل حل و فصل بوده باید با اتحاد و انسجام نظام اسلامی را حفظ کنیم .

 



لازم به ذکر است حضرت آیت اله تلخابی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز دقایقی در بین ازادگان شهرستان حضور یافته و با آنان گفتگو کرد .

 

در ابتدا حسین ساروخانی گزارشی از وضعیت ازادگان شهرستان و مطالبات آنان در خصوص مسائل اجرایی بیان و از فرماندار و امام جمعه شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

در پایان  پس از اقامه نماز جماعت از آزادگان حاضر در مراسم با پذیرایی ناهار و اهدائ هدایا تجلیل به عمل آمد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی