باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صالحی بخشدار خرمدشت:

خدمات و فعالیت های دولت تدبیر و امید در بخش خرمدشت بی نظیر و تحول آفرین بوده است .

 

دکتر مهدی صالحی بخشدار خرمدشت در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد : شهیدان رجایی و باهنر الگو های کاملی از خدمتگزاران صادق  و متعهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند  که صادقانه و خالصانه در جهت خدمت به مردم تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفتند  و در این راه جان خویش را نیز  تقدیم  کردند.

وی ادامه داد : دشمنان انقلاب اسلامی به تصور اینکه با به شهادت رساندن این شهیدان روند خدمت رسانی به مردم متوقف می گردد؛  دست به ترو زدند غافل از اینکه با شهادت این عزیزان هزاران مدیر گام در مسیر  این شهیدان گذاشته  و لباس خدمت و نوکری مردم را به تن کردند.



صالحی افزود : امروز دولتی در راس امور اجرایی کشور قراردارد که با اعتقاد عملی و واقعی به سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر خدمت بی منت و صادقانه را در دستور کار قرارداده است.

بخشدارخرمدشت سپس هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاورد ها و عملکرد تحول افرین دولت یازدهم دانست و گفت : انصافا در دولت تدبیر و امید توسعه و عمران و آبادی روستا  ها در اولویت برنامه های دولتمردان قرار گرفته بود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش خرمدشت سپس خدمات و فعالیت های دولت تدبیر و امید در بخش خرمدشت را بی نظیر و تحول آفرین اعلام کرد و گفت : در کنار اقدامات سایر دستگاههای خدمات رسان ،در چهار سال گذشته بیش از 6 میلیاردو 300 میلیون تومان پروژه در دهیاری های بخش خرمدشت اجراء شده است.

این مقام مسئول یاداور شد : 116 هزارو 535 متربع آسفالت و 26 هزار و 786 متر طول جدول و 31 هزار و 485 متر مربع سنگ فرش مهمترین پروژه های عمرانی در سطح روستا های بخش خرمدشت بوده است.



صالحی  سپس خرید یک دستگاه کامیون مکانیزه جمع اوری زباله، سه دستگاه نیسان کمپرسی و یک دستگاه مینی لودر را نیز از فعالیت های دولت تدبیر و امید در روستا های بخش خرمدشت نام برد و گفت : ساخت و خرید پل آهنی جداول و خرید و نصب تابلو و میل پرچم و فیکسچر و خرید سطل های مکانیزه و نیمکت پارکی و همچنین احداث دیوار حائل و سنگی و کانال سنگی در برزلجین و شیزند بخش دیگری از فعالیت و عملکرد بخشداری خرمدشت در سطح روستاهای بخش خرمدشت بوده است

بهسازی دفاتر دهیاری رادکان - جعفرآباد ، پناه آباد ، رحیم آباد ،کشمرز و طرویزک و تجهیز دهیاری های فاقد سیستم رایانه یاری آباد و برزلجین و شیزند و کورچشمه و داکان ، تعمیر و کف سازی جداول قدیمی و شن ریزی کوچه ها و غیره بخش دیگری از پروژه های اجرا شده در سطح روستا های بخش خرمدشت است که صالحی با اشاره به انها خاطرنشان کرد : از ابتدای تاسیس دهیاری ها از سال 82 تا  شروع دولت یازدهم در سال  92جمعا اعتبار تخصیص یافته به دهیاریهای بخش خرمدشت دو میلیاردو دویست میلیون تومان بوده درحالیکه چهار برابر این مبلغ در چهار ساله ی دولت یازدهم (مبلغ هشت میلیارد تومان) به دهیاریهای ما تخصیص یافته است که حاکی از روند روبه رشد ده برابری در تخصیص اعتبارات بخش  در  دولت تدبیر وامید بوده است  .



همچنین اعتبارات تخصیصی دولت به شهرداری مرکز بخش در 4 سال اخیر حدود 6 میلیارد تومان بوده که 60 درصد ان صرف اجرای پروژههای مختلف عمرانی و بهسازی شده است.

بخشدار خرمدشت گفت : در هفته دولت نیز تعداد زیادی از پروژه های حوزه دهیاری ها و شهرداری آماده بهره برداری شد که بخشی از آنها با حضور دکتر همتی استاندار استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت و تعدادی  از پروژه های بخش خرمدشت با حضور آقای طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان  وآقای طاهرخانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان  افتتاح گردید.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی