باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حسینی رییس شورای اسلامی شهر بوئین زهرا:

توانمندی ، پاک دستی ،تخصص ،  تجربه موفق ، فراجناحی و مردمی بودن مهمترین ملاک برای انتخاب شهردار آینده بویین زهرا است. 

حسینی گفت : کلید شهرداری بوئین زهرا  به فردی سپرده می شود که از هر نظر شایستگی های لازم را برای این مسئولیت بزرگ داشته باشد و از توان و انگیزه لازم  برای ارتقاء جایگاه بوئین زهرا برخوردار باشد.

سید طاهر حسینی رییس شورای اسلامی شهر بوئین زهرا در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار ما با اعلام اینکه فضای شورای اسلامی فضای همدلی ، تعامل ، همراهی و همبستگی برای خدمت به شهروندان فهیم شهر بوئین زهرا است اظهار کرد :  اعضای شورای اسلامی شهر بوئین زهرا با توجه به جایگاهی ارزنده ای که شهر و شهروندان بوئین زهرا در سطح استان قزوین و کشور دارند در جهت حفظ و ارتقاء جایگاه شهر بوئین زهرا   تصمیم و تاکید دارند که کلید شهرداری بوئین زهرا را به فردی بسپارند که از هر نظر شایستگی های لازم را برای این مسئولیت بزرگ داشته باشد و از توان و انگیزه لازم  برای ارتقاء جایگاه بوئین زهرا برخوردار باشد.

وی ادامه داد : در همین راستا شورای اسلامی شهر بوئین زهرا  در جهت استفاده از ظرفیت مدیریت  انسانی استان و حتی خارج از استان   فراخوان انتخاب شهردار را صادر نموده  تا عزیزانی که در خود توانایی لازم را برای گرفتن مسئولیت شهرداری بوئین زهرا را دارا  بودند؛   روزمه و چکیده تجربیات و تخصص های لازم را برای بررسی به شورای اسلامی ارایه دهند.

حسینی افزود :  پس از ارایه فراخوان در مدت زمان تعیین شده بیش از 20 نفر روزمه و چکیده تجربیات و تخصص های خود را به دفتر  شورای اسلامی شهر بوئین زهرا ارسال کرده اند  که انشااله از روز پنج شنبه اعضای شورای اسلامی بررسی روزمه های ارسالی گزینه های شهردار بوئین زهرا را شروع خواهند نمود.

رییس شورای اسلامی شهر بوئین زهرا در خصوص ملاک و معیار های اصلی شورای اسلامی شهر بوئین زهرا جهت  انتخاب شهردار تصریح کرد : توانمندی ، پاک دستی ، برخوداری از تجربه های موفق در حوزه مدیریت شهری ، داشتن تحصیلات مرتبط در حوزه مدیریت شهری با معدل بالا ، فراجناحی بودن ، مردمی بودن ، داشتن روحیه جهادی و ...  از مهم ترین شاخص های مد نظر شورای اسلامی شهر بوئین زهرا برای انتخاب شهردار آینده شهر بوئین زهرا است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی